تاریخ: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۸:۰۳
بازدید: ۲۶۱
کد خبر: ۲۷۵۳۴
سرویس خبر : زمین شناسی

گشایش نمایشگاه تخصصی بین‌المللی اکتشاف مواد معدنی با نگرش ویژه بر توسعه پایدار

می‌متالز - دومین نمایشگاه بین‌المللی اکتشافات مواد معدنی در محل هتل المپیک با حضور دکتر محمود احمدزاده هروی رئیس پیشین سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور و استاد دانشگاه و نخستین وزیر صنایع و معادن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گشایش یافت.
گشایش نمایشگاه تخصصی بین‌المللی اکتشاف مواد معدنی با نگرش ویژه بر توسعه پایدار

به گزارش می‌متالز، این نمایشگاه با نگرش ویژه بر توسعه پایدار برپا شده و همزمان با  آن دومین همایش بین‌المللی اکتشافات مواد معدنی نیز با حضور نمایندگانی از کشورهای استرالیا، آلمان، چین، کانادا و آمریکا و بیش از 50 شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود.
برگزاری و بازگشایی پیشنهادات مزایده چند محدوده معدنی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور، انتخاب اکتشاف‌گران و پیشکسوتان برتر اکتشاف، حمایت از منتخبان ایده‌های ارائه شده در استارتاپ‌های علوم زمین و معدن و همچنین ایجاد فضاهای گفت‌وگوی متقابل از دیگر برنامه‌های این همایش و نمایشگاه بین‌المللی است.

در این نمایشگاه و همایش که در فضایی به وسعت سه هزار مترمربع برپا شده و تا دهم بهمن از ساعت 10 تا 17 در محل هتل المپیک تهران برپاست، ده‌ها شرکت داخلی و خارجی حضور دارند و  سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور نیز در دو غرفه B11 و B23 (انتشارات)  علاقه‌مندان عرصه علوم‌زمین کشور را به بازدید از غرفه این سازمان دعوت می‌کند.

 

عناوین برگزیده