تاریخ: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۱۳
بازدید: ۱۱۷
کد خبر: ۲۷۶۳۳۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برپایی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سیمان، بتن تکنولوژی‌های ساخت، نسوز‌ها، عایق‌ها، تجهیزات و ماشین آلات وابسته

‌می‌متالز - سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سیمان، بتن تکنولوژی‌های ساخت، نسوز‌ها، عایق‌ها، تجهیزات و ماشین آلات وابسته از تاریخ ۲۹ آبان الی ۲ آذر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، بتن تکنولوژی‌های ساخت، عایق ها، تجهیزات و ماشین آلات وابسته در فضایی بالغ بر ۰۰۰/۱۰ متر مربع با حمایت انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان کشور و مشارکت هلدینگ‌ها و شرکت‌های سیمانی داخلی و خارجی، تولید کنندگان، قطعه سازان، تامین کنندگان ماشین آلات، تجهیزات و ملزومات صنعت سیمان، شرکت‌های دانش بنیان، صادر کنندگان و تجار، دست اندارکاران صنعت نسوز و عایق، بتن، معدن، حمل ونقل و برپا می‌شود.

محمد علی بنیادی دبیر اجرایی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سیمان، بتن تکنولوژی‌های ساخت، نسوز‌ها، عایق‌ها، تجهیزات و ماشین آلات وابسته با اعلام این خبر تصریح کرد: در این نمایشگاه شرکت‌های سیمانی، صنعتگران و تولیدکنندگان، واحد‌های تحقیقاتی، دانشگاهی و پژوهشی همچنین شرکت‌ها و واحد‌های صنعتی و قطعه سازان / جدیدترین تکنولوژی‌های صاخت و تولید انواع سیمان و بتن را همراه با آخرین پیشرفت‌های صورت گرفته در این حوزه و جدیدترین تجهیزات سیمان، بتن، عایق و نسوز ارایه می‌کنند.

به گفته وی اشتغالزایی، بهرمندی از طرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان، افزایش تولید و صادرات، تقدیر از بزرگان صنعت سیمان، آشنایی شرکت‌های ایرانی با آخرین فناوری‌های روز جهان در صنعت سیمان و بتن، ارتقای مسایل زیست محیطی و مسوولیت‌های اجتماعی، ارایه آخرین دستاورد‌های تولد بتن و ایجاد زمینه تبادل اطلاعات و تجربیات بین متخصصان، تولید کنندگان و مصرف کنندگان سیمان و بتن از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

مقرر است در طول جهار روز برپایی این نمایشگاه به ویژه افتتاحیه و اختتامیه آن وزرای صنعت معدن تجارت، راه و شهرسازی و تعاون، کار ور فاه اجتماعی، شماری از مقامات این وزارتخانه ها، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران عامل هلدینگ‌ها و شرکت‌های سیمانی و صنایع وابسته، دست اندرکاران و پیشکسوتان صنعت سیمان، بتن، عایق، نسوز، معدن، حمل و نقل، محیط زیست و ... در آن حضور یافته و از آن بازدید به عمل آورند.

همزمانی با برپایی این نمایشگاه، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق ها، صنایع و ماشین آلات وابسته نیز جهت بازدید دست اندرکاران، متخصصان و علاقمندان صنعت قیر و آسفالت دایر است این نمایشگاه با محور وزارت صمت / سازمان توسعه تجارت، توسط شرکت آسیا پاسارگاد خاورمیانه برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

عناوین برگزیده