تاریخ: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۲۳
بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۲۷۶۵۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازگشت ۲۳ درصد ثاصفهان به سیمان تامین

‌می‌متالز - ۳۸،۱۳۰،۰۰۳ سهم شرکت ساختمانی اصفهان با نماد ثاصف‌ها بعد از دعوای حقوقی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین، عودت شد.

به گزارش می‌متالز، ۳۸،۱۳۰،۰۰۳ سهم شرکت ساختمانی اصفهان با نماد ثاصف‌ها بعد از دعوای حقوقی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین عودت شد. درصد مالکیت قبلی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین از شرکت ساختمانی اصفهان از سهام ناشر۲۳.۸۳ پس از یک واگذاری کاهش یافت و پس از دعوای حقوقی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین مبنی بر تایید فسخ قرارداد فروش سهام شرکت ثاصفا، هیات داوری سازمان بورس و اوراق بهادار تهران رای جدیدی صادر کرد که منجر به فسخ قرارداد فی مابین و انتقال قطعی سهام به شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین شد.

سهم شرکت ساختمانی اصفهان در تاریخ ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۱ مجمع عمومی دارد و حالا باید دید چه حاشیه‌های در انتظار این مجمع است، زیرا این نماد در گزارش‌های فصلی زیانساز بوده و از طرف دیگر معاملات پشت پرده‌ای داشته به طوری که با وجود زیان بازهم تقاضا برای خرید سهام این شرکت در وضعیت بازار منفی زیاد بوده و این موضوع حکایت از دست‌های پشت پرد‌هایی دارد که با اتفاقات روز مجمع می‌توان به بخش عمده‌ای از آن پی برد.

منبع: تحلیل بازار

عناوین برگزیده