تاریخ: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۰۳
بازدید: ۱۳۷
کد خبر: ۲۷۶۵۹۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
در همایش بررسی وضعیت زنجیره فولاد کشور در محل شرکت ملی فولاد ایران مطررح شد

قاسمی؛ رئیس سازمان صمت استان هرمزگان: طرح جامع فولاد کشور مدنظر همه دستگاه‌های خدمت رسان به زنجیره فولاد قرار بگیرد

‌می‌متالز - رئیس سازمان صمت استان هرمزگان درنخستین همایش تخصصی بررسی وضعیت زنجیره فولاد وواحد‌های صنعتی مرتبط بااین زنجیره؛ که درمحل شرکت ملی فولادایران بصورت ویدئوکنفرانسی برگزارشد بابیان مطلب فوق اظهارداشت: طرح جامع فولادکشورمدنظر همه دستگاه‌های خدمت رسان به زنجیره فولادقراربگیرد.

به گزارش می‌متالز، مهندس قاسمی درسخنان خود  ابتدا از برگزاری این نشست تخصصی تشکر نمود و اظهار امیدواری نمود که این نشست‌ها و ارتباط کارشناسان امور معدنی و صنعتی استان‌های حاضر در نشست بیش از بیش تنگاتر شود تا نگاه به تولیدات این زنجیره؛ توام با دانش فنی و مطالعات علمی شود.

رئیس سازمان صمت هرمزگان با ارائه گزارشی ازوضعیت زنجیره فولاد دراین استان و منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس گفت:در استان ما زنجیره فولاد و واحد‌های تولیدی مرتبط با آن هم در منطقه ویژه و هم خارج از آن درحال فعالیت هستند که وجود شرکت‌های بزرگ و معظم باعث شده است تا هرمزگان به یکی از قطب‌های بزرگ صنعت فولاد و صنایع پایین دستی تبدیل شود.

قاسمی با اشاره به زیرساخت‌های مناسبی که درمنطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس ایجاد شده است آماده استقبال ازسرمایه گذاران داخلی و خارجی هستیم تا دراین استان به نتیجه مطلوبی ازسرمایه گذاری هایشان برسند.

وی درخاتمه سخنان خود اظهار امیدواری کردکه طرح جامع فولاد کشور بعنوان یک سند اصلی و نقشه راه در توسعه صنعت معدن و صنایع معدنی مد نظر همه دستگاه‌های خدمت رسان به این صنعت قرار بگیرد تا از پرکنده کاری؛ بخشی نگری و موازی کاری زائد که آفت توسعه هستند جلوگیری شود.

منبع: شرکت ملی فولاد ایران

عناوین برگزیده