تاریخ: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۳۹
بازدید: ۸۲
کد خبر: ۲۷۷۲۲۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تسلیت رؤسای جمهور ترکمنستان و قرقیزستان به «اردوغان»

‌می‌متالز - رؤسای جمهور قرقیزستان و ترکمنستان در پیام‌های جداگانه به «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه به خاطر قربانیان انفجار در معدن زغال سنگ در استان بارتین این کشور را تسلیت گفتند.

به گزارش می‌متالز، رؤسای جمهور قرقیزستان و ترکمنستان در پیام‌های جداگانه‌ای به «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه به خاطر قربانیان انفجار در معدن زغال سنگ در استان بارتین در این کشور را تسلیت گفتند.

در پیام رئیس «سردار بردی محمداف» جمهور ترکمنستان آمده است: انفجار در معدن زغال سنگ در استان بارتین که منجر به تلفات جانی و مجروح شدن تعدادی از معدنچیان شد موجب تاسف و تالم گردید.

من این ضایعه را از طرف خود و مردم و دولت تسلیت می‌گوییم و ضمن ابراز همدردی و حمایت صمیمانه در این لحظه سخت، برای همه خانواده‌ها و دوستان قربانیان این حادثه آرزوی سلامتی و بهبودی سریع برای قربانیان را آرزو می‌کنم.

همچنین در پیام «سادیر جباراف» رئیس جمهور قرقیزستان، آمده است: با کمال تاسف و احساس همدردی، خبر غم انگیز مرگ تعداد زیادی از مردم در انفجار معدن را که در معدن زغال سنگ در منطقه آماسرا در استان بارتین رخ داد، دریافت کردم. به نمایندگی از مردم قرقیزستان و خودم این ضایعه عمیق را به خانواده و بستگان قربانیان تسلیت می‌گوییم و آرزوی شفای عاجل برای قربانیان دارم و در درد و تلخی ضایعه جبران ناپذیر شریک هستم.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده