تاریخ: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۱:۱۳
بازدید: ۱۱۷
کد خبر: ۲۷۸۰۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس تولید شرکت صنیع کاوه تهران:

مشارکت تخصصی در نمایشگاه‌های حوزه فولاد کاهش یافته است

می متالز - رئیس تولید شرکت صنیع کاوه تهران گفت: تعدد نمایشگاه‌های حوزه فولاد و معدن باعث عدم ایجاد موضوع واحد و حیاتی در این رخداد و نیز از دست رفتن فرصت گردهمایی شرکت‌های مرتبط می‌شود.
مشارکت تخصصی در نمایشگاه‌های حوزه فولاد کاهش یافته است

به گزارش می متالز، محسن جوادیان اظهار داشت: افزایش کیفیت نمایشگاه در راستای اتصال حلقه‌های مفقوده در صنعت فولاد و بحث مشتریان، باید با سیاست‌گذاری توام باشد تا بتوان نمایشگاهی در سطح بین‌المللی برگزار کرد.

رئیس تولید شرکت صنیع کاوه تهران گفت: حضور متخصصین و افراد فعال صنعت فولاد در نمایشگاه‌های تخصصی نسبت به سال‌های گذشته کاهش چشمگیری داشته است، بنابراین برگزاری حجم زیاد از نمایشگاه و جشنواره در زمینه فولاد، تاثیر منفی برروی کیفیت نمایشگاه­ها خواهد داشت.

وی بیان کرد: برگزاری نشست­ها و هم­اندیشی بزرگان صنعت فولاد، تحت عنوان ورکشاپ­های تخصصی اقدام بسیار خوبی است که موجب استفاده از برنامه­های جانبی نمایشگاه را فراهم کرده است. اما نقدی که همواره به برگزاری نمایشگاه­های داخلی وارد می­شود این است که نمایشگاه­ها به اندازه کافی مورد توجه واقع نشده­اند. به طور مثال استقبال وزیر محترم از نمایشگاه امسال می­توانست در این شرایط اقتصادی صنعت­گران را دلگرم به فعالیت کند، که متاسفانه این مهم اتفاق نیفتاد.

عناوین برگزیده