تاریخ: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۴۴
بازدید: ۱۰۸
کد خبر: ۲۷۸۷۳۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
نماینده مردم تهران در مجلس:

فاطمی‌امین بازار سیمان و فولاد را سر و سامان داد/ باید به وزیر صمت فرصت بیشتری داد

‌می‌متالز - نماینده مردم تهران در مجلس گفت: عملکرد فاطمی امین در طول یکسال گذشته در وزارت صمت عملکرد قابل قبولی بوده و ما باید به آقای وزیر فرصت بیشتری بدهیم.

به گزارش می‌متالز، زهره سادات لاجوردی با اشاره به اعلام وصول طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: معتقدم که باید به وزیر صمت فرصت بیشتری داده شود تا بتواند اهداف و برنامه‌های خود را محقق کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: عملکرد یکسال گذشته وزارت صمت نشان می‌دهد که روند رو به رشدی در این وزارتخانه طی شده و برای هرچه بهتر شدن اوضاع در حوزه کاری این وزارتخانه باید به وزیر صمت فرصت بیشتری بدهیم.

لاجوردی اظهار داشت: به عنوان مثال در حوزه سیمان و آهن قیمت‌ها کنترل شده و در حوزه فلزات به طور کلی شاهد برابری عرضه و تقاضا در بازار هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در وزارت صمت سامانه‌ای راه‌اندازی شده که به تشریح عملکرد وزارت صمت در یکسال گذشته پرداخته است و ۱۴۰ داشبورد در این سامانه به روز شده و اطلاعاتش پایش شده است از این طریق می‌توان مقایسه دقیقی در مورد عملکرد وزارت صمت در ماه‌های گذشته داشت.

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی در مجلس عنوان کرد: لازم است تا به فاطمی امین فرصت بیشتری داده شود تا بتوانیم در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد ثمرات کار و اقدامات وی در این وزارتخانه باشیم.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)

عناوین برگزیده