تاریخ: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۱۹
بازدید: ۶۵
کد خبر: ۲۷۸۸۱۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
در راستای افزایش تعامل هرچه بیشتر صنعت با جامعه انجام شد؛

دیدار مدیرعامل فولاد مبارکه با فرماندار و نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی

‌می‌متالز - مدیرعامل فولاد مبارکه در نشست مشترک با فرماندار و نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نگاه فولاد مبارکه به مسائل و چالش‌ها، نگاهی ملی و پایداراست.

به گزارش می‌متالز، نشست مشترک مدیرعامل و جمعی از مدیران فولاد مبارکه و مدیران شهرستان لنجان با حضور محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان، حسین رجایی نماینده مردم شریف لنجان در مجلس شورای و جمعی از مدیران شهرستان و فولاد مبارکه برگزار شد. در این نشست که در راستای توسعه تعاملات منطقه‌ای فولاد مبارکه با مدیران شهرستان لنجان و به میزبانی فرمانداری این شهر برگزار شد، مدیران فولاد مبارکه و شهرستان در خصوص راهکار‌های هم‌افزایی و تعامل هرچه بیشتر فی‌مابین صنعت و منطقه گفتگو و تبادل‌نظر کردند.

ابراز امیدواری فرماندار لنجان برای گسترش تعاملات منطقه‌ای با فولاد مبارکه

در ابتدای این نشست، حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان ضمن خوشامدگویی به حاضران و ابراز خشنودی در مورد برگزاری چنین جلساتی که موجب هم‌افزایی و رشد منطقه می‌شود گفت: همکاری‌ها و فعالیت‌های مشترکی بین مدیران شهرستان و فولاد مبارکه انجام شده و امیدواریم این همکاری‌ها با حمایت فولاد مبارکه افزایش یابد.

فولاد مبارکه صنعتی ملی است و مردم به آن افتخار می‌کنند

حسین رجایی نماینده مردم شریف مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه اظهار کرد: فولاد مبارکه صنعتی ملی است و مردم به آن افتخار می‌کنند.

وی در ادامه این جلسه دغدغه‌های مردم، مدیران شهرستان و فعالین فرهنگی ورزشی منطقه را تشریح کرد.

فولاد مبارکه بزرگ‌ترین مسوولیت اجتماعی خود را ایجاد اشتغال می‌داند

محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه نیز در این نشست با تشکر از زحمات مدیران و مسوولان شهرستان اظهار کرد: به لطف الهی و تلاش‌های انجام‌شده، صنعت با امنیت به‌طور جدی در حال تلاش و فعالیت است.

وی گفت: فولاد مبارکه این موضوع را مسوولیت خود می‌داند که در منطقه برنامه‌هایی را برای تحقق مسوولیت اجتماعی این شرکت انجام دهد. این شرکت به‌عنوان صنعتی بزرگ در کشور بزرگ‌ترین مسوولیت اجتماعی خود را ایجاد اشتغال می‌داند.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه افزود: فولاد مبارکه در تلاش است تا با سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده آب را از دریای عمان به استان منتقل کند که این موضوع باعث احیای صنایع و بقای فعالیت‌های موجود اقتصادی در منطقه خواهد شد. این موضوع از سال گذشته به‌طورجدی در حال پیگیری بوده و قرار است با به ثمر رسیدن این پروژه، اتفاقات خوب زیادی در منطقه رقم بخورد.

هدف فولاد مبارکه افزایش سطح امید در منطقه است

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از طرح‌هایی که در حال حاضر چه در فولاد مبارکه و چه در مجموعه‌های دیگر در استان در حال پیگیری است از جلسات مشترک و مداومی استخراج شده که در این شرکت به‌طورجدی در حال پیگیری است. سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه در موضوع آب بسیار قابل‌توجه است؛ چون این شرکت به موضوع آب، نگاهی ملی و بلندمدت دارد و به همین دلیل است که پروژه‌هایی مانند RO در حال پیگیری بوده و به‌زودی فاز جدیدی از آن افتتاح می‌شود.

طیب نیا با تأکید بر اینکه نگاه فولاد مبارکه به مسائل و چالش‌ها، نگاهی ملی و پایداراست، تصریح کرد: در زمینه ورزش نیز فولاد مبارکه برای عمل به مسوولیت‌های اجتماعی و افزایش سطح نشاط، شادی و امید در جامعه فعالیت‌های ورزشی را در سطح کارخانه و باشگاه فولاد مبارکه پیگیری کرده و فعالیت‌های زیادی را برای توسعه این موضوع، چه در عرصه ورزش قهرمانی و چه در زمینه ورزش‌های همگانی، ورزش کارگری و تیم‌های پایه، برنامه‌ریزی کرده و به مرحله اجرا رسانده است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده