تاریخ: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۴۲
بازدید: ۹۳
کد خبر: ۲۷۸۸۲۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
با انعقاد تفاهم‌نامه میان سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان و شرکت فولاد مبارکه صورت گرفت؛

آغاز به کار قرارگاه مشترک امنیت غذایی «شهید محسن خزایی»

‌می‌متالز - آیین تبادل تفاهم‌نامه و آغاز به کار قرارگاه مشترک امنیت غذایی شهید محسن خزایی میان سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان و شرکت فولاد مبارکه برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، این توافق‌نامه در راستای کمک به تحقق امنیت غذایی پایدار در کشور و ارتقای بهره‌وری محصولات زراعی و دامپروری (طرح شهید محسن خزایی) بین شرکت فولاد مبارکه و سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان منعقد شد.

ایجاد مدیریت هوشمند واحد‌های دامداری سنتی و نیمه‌سنتی، استفاده از ظرفیت و توانمندی برای افزایش سطح کمی و کیفی تولیدات بخش کشاورزی و دامداری، مدیریت مصرف بهینه آب در اراضی تحت پوشش و ارتقای ضریب نفوذ دانش، مهارت و تکنولوژی در بخش کشاورزی از مواردی است که طرفین این قرارداد به آن‌ها متعهد هستند.

ثمرات همکاری‌های فولاد مبارکه و سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در راستای منافع مردم

محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه در کنار افزایش میزان تولید، اجرای پروژه‌های توسعه‌ای و اصلاح فرایندها، برای مسوولیت‌های اجتماعی ارزش زیادی قائل است و در این راستا اقدامات عام‌المنفعه‌ای انجام می‌دهد که برای مردم نیز محسوس است.

وی با اشاره به نیازسنجی شرکت فولاد مبارکه جهت محرومیت‌زدایی از نقاط مختلف استان اصفهان افزود: این شرکت در زمینه حمایت از مشاغلی همچون دامداری، کشاورزی و مشاغل خانگی مطالعاتی انجام داده و پس از هدف‌گذاری‌های لازم، با کمک سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان درصدد عملیاتی کردن طرح‌های حمایتی از این مشاغل است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای محرومیت‌زدایی اذعان داشت: امیدوارم ثمرات همکاری‌های مشترک فولاد مبارکه و سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در راستای منافع مردم عزیز کشورمان در کم‌ترین زمان ممکن محقق شود.

رویکرد فولاد مبارکه در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی قابل‌تقدیر است

سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در این مراسم با بیان اینکه نگاه و رویکرد فولاد مبارکه در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی قابل‌تقدیر است، گفت: آنچه می‌تواند آسیب‌های اجتماعی را از جامعه برطرف کند، ایجاد اشتغال برای مردم است.

وی افزود: بسیج به‌صورت تمام‌قد آماده همکاری با کلیه دستگاه‌ها و مجموعه‌ها برای رفع مشکلات مردم است و هر که تمایل به استفاده از این ظرفیت داشته باشد، بی‌مزد و بی‌منت همکاری خواهیم داشت.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به فعالیت‌های این مجموعه برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: خوشبختانه تعامل و هماهنگی خوبی با شرکت فولاد مبارکه در این راستا صورت‌گرفته که آن را به فال نیک می‌گیریم و در همه چارچوب‌های مشخص‌شده آماده همکاری هستیم تا آسایش، آرامش، امنیت، به‌ویژه امنیت غذایی مردم را فراهم کنیم، به خارج کشور وابسته نباشیم و برای زیرساخت‌های کشور سرمایه‌گذاری درازمدت انجام شود.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده