تاریخ: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۱۸
بازدید: ۱۶۹
کد خبر: ۲۷۹۵۰۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

امکان دسترسی مرکز ارتباط مشتریان بانک‌ها از طریق سایت بانک مرکزی

امکان دسترسی مرکز ارتباط مشتریان بانک‌ها از طریق سایت بانک مرکزی
‌می‌متالز - مشتریان شبکه بانکی می‌توانند درخواست‌های خود را از طریق شماره تماس‌های مندرج در سایت بانک مرکزی مطرح کنند.

به گزارش می‌متالز، بانک مرکزی با هدف سهولت دسترسی کاربران درخصوص امکان ثبت و پیگیری شکایات، شماره تماس مراکز ارتباط مردمی شبکه بانکی را در بخش: درباره بانک > تماس با ما > پاسخگویی به شکایات و ارتباط مردمی> مرکز ارتباط با مشتریان بانک‌ها درج کرده است ودرج کرده است و مشتریان شبکه بانکی می‌توانند درخواست‌های خود را از این طریق مطرح کنند.

مشتریان شبکه بانکی همچنین می‌توانند درخواست‌ها و تقاضا‌های خود را از طریق سامانه ارتباط مردمی این بانک با شماره تلفن ۲۷۰۶ مطرح کنند. در این خصوص امکان ثبت درخواست‌ها به صورت آنلاین از طریق سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات این بانک وجود دارد.

سامانه ارتباط مردمی بانک مرکزی با شماره تلفن ۲۷۰۶ که دو سال پیش به همت بانک مرکزی راه اندازی شد، روزانه به طور متوسط پاسخگوی بیش از یک هزار درخواست مردمی است و راه اندازی‌آن، گام ارزنده‌ای در راستای تحقق دولت الکترونیک به شمار می‌آید.

عملکرد چشمگیر سامانه در این مدت کوتاه، حاکی از افزایش میزان رضایت مندی مردم و مشتریان، کاهش زمان پاسخگویی و کاهش میزان مراجعه مستقیم به بانک مرکزی است.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده
دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:

دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت