تاریخ: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۳۳
بازدید: ۱۴۲
کد خبر: ۲۷۹۶۰۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی فولاد ایران:

دستورالعمل‌های اجرایی و سیستم رتبه بندی به مجتمع‌های فولادی ابلاغ شد

‌می‌متالز - مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی فولاد ایران از ابلاغ دستورالعمل‌های اجرایی و سیستم رتبه بندی ایمنی، بهداشت و محیط زیست در مجتمع‌های فولادی تابعه این شرکت خبر داد.

به گزارش می‌متالز، فاطمه نعیمی، مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی فولاد ایران با بیان مطلب فوق در خصوص اقدامات انجام شده از سوی این شرکت اظهار داشت: در بازه زمانی ۸ مرداد تا ۱۲ مهرماه سال جاری برنامه‌های بازدید و برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی برای واحد‌های " "HSE طرح‌های هفتگانه فولادی اجرا شد.

وی افزود: در این بازه زمانی در مباحث سیستمی و مدیریتی ۸۰ سوال و در مباحث فنی و عملیاتی ۱۱۱ سوال برای شرکت کنندگان طرح و راجع به آن‌ها آموزش‌های لازم ارائه و بازخورد‌های آن‌ها جمع آوری شد.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی فولاد ایران با اشاره به ضرورت برگزاری این برنامه‌ها و بازرسی از طرح‌های تابعه به منظور دستیابی به نتایج کلی و فرصت‌های بهبود، خاطر نشان کرد: در مبحث تدوین مستندات بالادستی موضوعاتی همچون ایجاد سیستم، رتبه بندی پیمانکاران، یکپارچه سازی دستورالعمل های”HSE” تمام مجتمع‌های فولاد، تدوین راهنمای گزارش دهی، تدوین راهنمای مدیریت پسماند مطرح و نسبت به اجرایی شدن آن‌ها تاکید‌های لازم صورت گرفت.

نعیمی درخصوص برگزاری کلاس‌ها و جلسات آموزشی افزود: برگزاری دوره آموزش مدیریت ایمنی فرایند (پی اس ام) با توجه به ماهیت فرایندی مجتمع‌های احیاء، برگزاری دوره آموزشی سیستم فرماندهی رویداد (ای سی اس)، آموزش اصول بازرسی ایمنی عملیات و برگزاری دوره‌های تخصصی ایمنی در چهار حوزه ایمنی کار در ارتفاع، داربست بندی، باربرداری و ایمنی برق ازجمله مهمترین اقداماتی است که طی مدت یادشده در طرح‌های فولادی تابعه این شرکت انجام شده است.

مدیر واحد مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی فولاد ایران تصریح کرد: برگزاری نشست‌های هم اندیشی و تور‌های مدیران ایمنی، بهداشت و محیط زیست مجتمع‌های فولادی و تدوین و اجرای مکانیزم ممیزی داخلی “HSE" شرکت ملی فولاد ایران، از مهمترین اقدامات صورت گرفته در این حوزه است.

منبع: ایمیدرو

عناوین برگزیده