تاریخ: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۰۴
بازدید: ۷۱
کد خبر: ۲۷۹۸۶۷
سرویس خبر : اجتماعی

چهارمین تور گردشی بازدید خانواده‌های کارکنان از مجموعه صنعتی شرکت فولاد خوزستان برگزار شد

‌می‌متالز - چهارمین تور گردشی بازدید خانواده‌های کارکنان فولاد خوزستان از سایت صنعتی این شرکت، روز جمعه ۱۳ آبان‌ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، این تور با هدف آشنایی خانواده‌ها با محل و فضای کاری پدران یا همسران شاغل خود و درک متقابل برای بهبود روابط میان اعضای خانواده انجام شد.

این گزارش حاکی است، میهمانان مراسم پس از ثبت عکس‌های یادگاری در محل یادمان شهدای گمنام و ۵۸ شهید شرکت فولاد خوزستان به بازدید میدانی از بخش‌های صنعتی شرکت پرداختند.

در آغاز مراسم هدایت زارع از کارکنان بخش فولاد سازی به بیان تلاش کارکنان در زمان دفاع مقدس و عرصه جهاد اقتصادی امروز پرداخت.

عبدالله احمدیان و زینب آهویی از همکاران حوزه مدیریت و تضمیت کیفیت نیز در جایگاه راوی با تشریح فرآیند تولید از ورود و تخلیه مواد اولیه و تبدیل آن به گندله، آهن اسفنجی، تولید شمش فولادی و همچنین محصول نهایی این شرکت و کاربرد آن در صنایع نوردی و راه و ساختمان برای خانواده‌ها به بیان توضیحاتی پرداختند.

بر پایه این گزارش، خانواده‌ها از محوطه آبشار کنار دریاچه مجموعه دویست دستگاه شرکت فولاد خوزستان، بازدید نموده و همچنین با دریافت هدایایی به رسم یادبود در رستوران کوثر به بازدید خود پایان دادند.
گفتنی است، واحد روابط عمومی با برگزاری تور گردشگری، هر هفته جمعه صبح میزبان جمعی از کارکنان و خانواده‌های محترم آنان می‌باشد.

منبع: فولاد خوزستان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده