تاریخ: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۴۲
بازدید: ۱۷۴
کد خبر: ۲۷۹۹۶۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نماینده مردم سبزوار در مجلس:

فاطمی‌امین شجاعانه دنبال ایجاد تحول در صنعت و معدن کشور است

‌می‌متالز - نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: فاطمی امین در حال پیش برد برنامه شجاعانه و قدرتمندانه تحولی خود در حوزه صنعت و معدن است، اما نتایج این برنامه باید در یک فرآیند دیده شود.

به گزارش می‌متالز، علی اصغر عنابستانی در خصوص استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:ساماندهی حوزه صنعت و معدن کشور مطابق برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در مسیر درستی پیش می‌رود لذا فاطمی امین باید به کار خود ادامه دهد.

فاطمی امین وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت را با برنامه تحویل گرفت و جزء معدود وزیرانی است که برنامه‌اش را پیش می‌برد و عملکرد او معطوف به برنامه کوتاه مدت نبوده است.

فاطمی امین شجاعانه و قدرتمندانه در حال ایجاد تحول در حوزه صنعت و معدن کشور است

نماینده مردم سبزوار بیان داشت: به نظر من فاطمی امین در حال پیش برد برنامه شجاعانه و قدرتمندانه تحولی خود در حوزه صنعت و معدن است، اما نتایج این برنامه باید در یک فرآیند دیده شود.

عنابستانی اظهار داشت: مجلس باید حوصله و صبوری کند تا فاطمی امین برنامه‌های طراحی شده را به نتیجه برساند، بنابراین اکنون استیضاح وزیر صنعت، معدن تجارت بر اساس این استدلال به مصلحت نیست.

وی استیضاح وزیر صمت را زودهنگام خواند و گفت: استیضاح وزیر صمت را از انجام برنامه‌های خود دور می‌سازد.

نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار افزود: یک سری ضعف‌ها در بخش نظارت و کنترل بر بازار در وزارت صمت وجود دارد و وزیر نیز باید به آن توجه نماید البته نمایندگان نیز تذکراتی در این خصوص داده اند، در بخش کنترل بازار ضعف جدی وجود دارد و حق با مردم است، لذا باید عملکرد در این بخش با تجدید نظر جدی اصلاح شود.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)

عناوین برگزیده