تاریخ: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۳۸
بازدید: ۲۱۲
کد خبر: ۲۸۰۱۲۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افزایش ۱۲۷ تومانی قیمت دلار در صرافی‌های بانکی

‌می‌متالز - قیمت دلار در صرافی‌های بانکی با افزایش ۱۲۷ تومانی نسبت به روز پنج‌شنبه وارد کانال ۲۹ هزار تومان شده است.

به گزارش می‌متالز، قیمت ارز در صرافی‌های بانکی نسبت به آخرین روز هفته گذاشته با افزایش همراه شده است؛ افزایش قیمت ارز صرافی‌های بانکی می‌تواند به کاهش اختلاف قیمت‌ها با بازار آزاد و جلوگیری از سفته بازی دلال‌های ارزی کمک کند.

امروز قیمت دلار در صرافی‌های بانکی با ۱۲۷ تومان افزایش قیمت نسبت به پنج شنبه به ۲۹ هزار و ۱۹۱ تومان رسید. ضمن اینکه هر یورو نیز امروز با ۱۰ تومان کاهش قیمت نسبت به روز کاری گذشته با نرخ ۲۹ هزار و ۵۴ تومان به فروش رسید.

در صرافی‌های بانکی قیمت خرید هر دلار توسط صرافی‌های بانکی امروز ۲۸ هزار ۹۰۰ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۲۸ هزار و ۷۶۵ تومان اعلام شد.

علاوه بر این، نرخ خرید اسکناس دلار در بازار متشکل ارزی ۲۸ هزار و ۶۶۹ تومان و نرخ فروش آن ۲۸ هزار و ۹۳۰ تومان اعلام شد. نرخ خرید یورو ۲۶ هزار و ۶۲۹ تومان و نرخ فروش آن ۲۹ هزار و ۸۹۸ تومان اعلام شد.

ضمن اینکه قیمت خرید دلار توافقی هم اکنون ۳۳ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت فروش دلار توافقی نیز در بازار متشکل ارزی ۳۳ هزار و ۲۳۰ تومان درج شده است.

همچنین در سامانه نیما در معاملات امروز، حواله یورو به قیمت ۲۸ هزار و ۵۷۸ تومان فروخته و حواله دلار به بهای ۲۷ هزار و ۶۵۲ تومان معامله شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده