تاریخ: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۰۵
بازدید: ۱۴۶
کد خبر: ۲۸۰۱۲۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

قیمت مس به کانال ۸۰۰۰ دلار برگشت

‌می‌متالز - روز چهارشنبه ۱۸ آبان ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۶۱ دلار افزایش یافت و به هشت هزار و ۳۵ دلار رسید.

به گزارش می‌متالز، قیمت مس در روز چهارشنبه ۱۸ آبان ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز سه‌شنبه ۱۷ آبان ماه، ۰.۸ درصد معادل ۶۱ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۴.۳ درصد رشد را تجربه کرد و به هشت هزار و ۳۵ دلار رسید. قیمت مس در روز سه‌شنبه ۱۷ آبان ماه، هفت هزار و ۹۷۴ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات چهارشنبه ۱۸ آبان ماه، ۰.۶ درصد معادل ۴۴ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، افزایش و نسبت به هفته پیشین، ۴.۷ درصد رشد داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبار‌های بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه ۱۸ آبان ماه، با کاهش دو هزار و ۱۰۰ تنی، از ۸۳ هزار و ۷۵ تن به ۸۰ هزار و ۹۷۵ تن رسیده است.

قیمت مس به کانال ۸۰۰۰ دلار برگشت

طبق نمودار ۲، روز چهارشنبه ۱۸ آبان ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط بکواردیشن به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با منفی ۲۴ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به سه‌شنبه ۱۷ آبان ماه، با کاهش ۱۷ دلار بر تن همراه بوده است.

قیمت مس به کانال ۸۰۰۰ دلار برگشت

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده