تاریخ: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۵۴
بازدید: ۹۹۲
کد خبر: ۲۸۱۰۳۷
سرویس خبر : محیط زیست
مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران خبر داد:

استمرار برگزاری المپیاد‌های علمی - عملیاتی در صنایع فولاد

‌می‌متالز - محمد آقاجانلو مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران، از برنامه‌ریزی جهت استمرار برگزاری المپیاد‌های علمی - عملیاتی در صنعت فولاد خبر داد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، محمد آقاجانلو مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران در مراسم اختتامیه اولین المپیاد ارزیابی علمی و عملیاتی آتش‌نشانان، ضمن تشکر از مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز و سایر دست‌اندرکاران برگزاری این المیپاد گفت: هدف از برگزاری اینگونه المپیادها، انتقال تجربه و دانش، با هدف ارتقای کیفیت کار در بخش‌های مختلف صنعت فولاد است.

وی با استقبال از پیشنهاد مدیرعامل فولاد غدیر نی‌ریز مبنی بر تشکیل دبیرخانه دایمی المپیاد‌های علمی در صنایع فولاد تصریح کرد: طبق برنامه‌ای که شرکت ملی فولاد ایران در نظر دارد قرار است در آینده‌ای نزدیک مشابه این المپیاد، در سایر بخش‌ها نیز با هدف انتقال تجربه و دانش در بین شرکت‌های هشت‌گانه فولادی برگزار شود.

وی با تأکید بر وجود توانمندی‌های بسیار در صنعت فولاد ادامه داد: هر یک از شرکت‌های هشت گانه فولادی در حوزه‌های مختلفی مانند توسعه، تولید، بازرگانی، سودآوری، HSE و … بسیار قوی عمل کرده‌اند و می‎‌توانند اطلاعات و تجربه خود را در اختیار سایرین قرار دهند. وی در پایان اظهار امیدوای کرد که انتقال این تجربه‌ها به‌صورت مستمر انجام شده و در پی آن بیش از پیش، شاهد ارتقای جایگاه صنعت فولاد در کشور باشیم.

گفتنی است اولین المپیاد ارزیابی علمی و عملیاتی آتش‌نشانان، ویژه شرکت‌های هشت‌گانه فولادی زیر نظر شرکت ملی فولاد ایران، در تاریخ‌های ۲۴ و ۲۵ آبان و به میزبانی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز برگزار شد.

عناوین برگزیده