تاریخ: ۱۷ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۳۸
بازدید: ۱۶۴
کد خبر: ۲۸۱۰۵۲
سرویس خبر : محیط زیست
توسط شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر انجام شد:

برگزاری همایش مدیریت پسماند‌های صنعتی

‌می‌متالز - همایش مدیریت پسماند‌های صنعتی هفته گذشته با همکاری شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر، به منظور گرامیداشت دهه بدون پلاستیک که از ۱۲ تا ۲۱ تیرماه نامگذاری شده است این شرکت در راستای مسوولیت‌های اجتماعی خود امسال تصمیم به برگزاری همایش پسماند‌های صنعتی گرفت. این مراسم ۱۵ تیرماه در سالن اجتماعات اداره کل محیط زیست استان کرمان برگزار شد. گفتنی ست در برگزاری این مراسم اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی حفاظت محیط زیست استان کرمان و اداره آب، خاک و پسماند همکاری داشتند.

در این جلسه نجمه نظری معاون محیط زیست انسانی حفاظت محیط زیست استان کرمان ضمن تشکر از شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر گفت: چالش پسماند در دنیای امروز اهمیت شناخت، آگاهی بیشتر و مدیریت انواع پسماند را نشان می دهد.

وی افزود: با توجه به اینکه استان کرمان به عنوان پهناورترین استان کشور در حوزه صنعت و معدن است، می طلبد موضوع مدیریت پسماند‌ها به ویژه پسماند‌های صنعتی در دستور کار شرکت‌ها قرار بگیرد.

لازم به ذکر است پس از سخنرانی ها، دوره مدیریت پسماند‌های صنعتی توسط آقای دکتر ابو علی گلزاری عضو کارگروه محیط زیست و پژوهش‌های مجلس برای حاضران در جلسه برگزار شد.

عناوین برگزیده