تاریخ: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۱۸
بازدید: ۱۴۰
کد خبر: ۲۸۱۲۱۰
سرویس خبر : اجتماعی
مدیر فنی تیم کشتی فرنگی فولاد خوزستان:

هدفمان قهرمانی در لیگ برتر است

‌می‌متالز - مدیر فنی تیم کشتی فرنگی فولاد خوزستان گفت: آماده حضور در مسابقات لیگ برتر هستیم و هدفمان قهرمانی در این پیکار‌ها است.

به گزارش می‌متالز، محمدامین کجباف روز سه شنبه اظهار داشت: تیم کشتی فرنگی فولاد خوزستان تمرینات خود را از یک ماه پیش با برگزاری یک اردو در اهواز آغاز کرده و نفرات تیم در شرایط خوبی به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه کشتی گیران خوب و مطرحی را جذب کردیم افزود: از آنجا که خوزستان قطب کشتی فرنگی کشور به شمار می‌رود سعی کردیم بسیاری از کشتی گیران خوب و سرشناس استان را به خدمت بگیریم.

مدیرفنی تیم کشتی فرنگی فولاد خوزستان گفت: پنج کشتی گیر ما به همراه تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی حضور داشتند که عملکرد بسیار درخشانی داشتند. کشتی گیران ما در مرز آمادگی قرار داشته و امیدوارم در رقابت‌های لیگ نمایش خوبی داشته باشند.

وی افزود: این دوره از رقابت‌های لیگ برتر، اگرچه به لحاظ کمیت نسبت به سال گذشته پایین‌تر است، اما با توجه به پیشرفت کشتی فرنگی کشور و آمادگی بسیار خوب کشتی گیران، از لحاظ کیفی به مراتب بالاتر از دوره‌های قبل خواهد بود.

کجباف گفت: به همت مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و مدیریت باشگاه، برای اولین سال در رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی کشور تیمداری می‌کنیم و تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی در خصوص محل مسابقات این تیم در اهواز بیان کرد: با توجه به هماهنگی به عمل آمده مسابقات در سالن خانه کشتی اهواز واقع در ورزشگاه قدس انجام می‌شود.

گفتنی است تیم فولاد خوزستان در هفته اول مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی کشور روز ۲۸ آبان ماه در اهواز پذیرای تیم‌های مقاومت البرز و رعد پدافند ارتش خواهد بود.

تیم‌های سازین سعید اندیمشک و شهرداری مسجدسلیمان ۲ نماینده دیگر استان در این پیکار‌ها روز‌های ۲۵ و ۲۶ آبان ماه به ترتیب مقابل تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی قم و سپاهان اصفهان صف آرایی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) خوزستان

عناوین برگزیده