تاریخ: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۵۷
بازدید: ۱۳۵
کد خبر: ۲۸۱۴۸۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

قیمت مس ۱۴۷ دلار کاهش یافت

‌می‌متالز - روز دوشنبه ۳۰ آبان ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۱.۸ درصد افت پیدا کرد و به هفت هزار و ۹۰۰ دلار رسید.

به گزارش می‌متالز، قیمت مس در روز دوشنبه ۳۰ آبان ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز جمعه ۲۷ آبان ماه، ۱.۸ درصد معادل ۱۴۷ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۵.۳ درصد افت را تجربه کرد و به هفت هزار و ۹۰۰ دلار رسید. قیمت مس در روز جمعه ۲۷ آبان ماه، هشت هزار و ۴۷ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات دوشنبه ۳۰ آبان ماه، ۱.۸ درصد معادل ۱۴۶ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، کاهش و نسبت به هفته پیشین، ۵ درصد افت داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبار‌های بورس فلزات لندن در روز دوشنبه ۳۰ آبان ماه، با افزایش یک هزار و ۵۰۰ تنی، از ۸۹ هزار و ۷۵۰ تن به ۹۱ هزار و ۲۵۰ تن رسیده است.

قیمت مس ۱۴۷ دلار کاهش یافت

طبق نمودار ۲، روز دوشنبه ۳۰ آبان ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۴۰ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به جمعه ۲۷ آبان ماه، با افزایش یک دلار بر تن همراه بوده است.

قیمت مس ۱۴۷ دلار کاهش یافت

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده