تاریخ: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۲۰
بازدید: ۹۹
کد خبر: ۲۸۲۹۲۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

بازدید مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز از نوزدهمین نمایشگاه متافو

‌می‌متالز - در نمایشگاه بین‌المللی متالورژی (متافو) مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز ضمن حضور در غرفه‌های ایمیدرو و فولاد مبارکه به بازدید از غرفه‌های مختلف این نمایشگاه پرداخت.

به گزارش می‌متالز، دکتر محسن مصطفی‌پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز و هیات همراه خود در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی (متافو) ضمن بازدید از غرفه‌های مختلف نمایشگاهی، در غرفه‌های ایمیدرو و فولاد مبارکه اصفهان حاضر شد.

در این بازدید دکتر مصطفی‌پور در غرفه ایمیدرو با مهندس محمد آقاجانلو رئیس شرکت ملی فولاد ایران، امیر صباغ مدیر اقتصادی و توسعه سرمایه‌گذاری ایمیدرو و همچنین مهندس میکائیل عظیمی مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان به گفتگو نشست.

در این نشست در خصوص مباحثی مانند محدودیت‌های استفاده از انرژی در بخش‌های مختلف بحث و تبادل نظر شد تا پیامد‌های این امر در کارخانه‌های فولادی به حداقل برسد.

در ادامه این بازدید دکتر مصطفی‌پور و هیات همراه بازدیدی از غرفه مجتمع فولاد مبارکه داشتند که در این غرفه نیز با دکتر علی امرایی مدیرعامل شرکت فولاد سنگان در رابطه با مشکلات و چالش‌های فعالیت مجتمع‌های فولادی گفتگویی صورت گرفت.

منبع: نبض بازار

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده