تاریخ: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۴۷
بازدید: ۸۰
کد خبر: ۲۸۳۳۰۸
حسین پور:

پروژه راه آهن نقاب- اسفراین بلاتکلیف مانده است؛ وزارت راه چاره‌ای بیندیشد

‌می‌متالز - نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: متاسفانه پروژه راه آهن نقاب- اسفراین حدود یک سال بلاتکلیف مانده است و هیچ اقدامی از سوی مسئولان مربوطه صورت نمی‌گیردو

به گزارش می‌متالز، امان اله حسین پور، با انتقاد از عملکرد وزرات راه و شهرسازی گفت: متاسفانه پروژه راه آهن نقاب- اسفراین بلاتکلیف مانده است و حدود یک سال رها شده است که این نیز به کم کاری وزاره راه بر می‌گردد.

وی افزود: چندین بار هم تذکر دادم که این پروژه نیاز به اعتبار دارد، اما اتفاقی نیفتاده است در حال حاضر نیز قول دادند که اعتبار این پروژه تامین شود و البته مقرر شده بود که ایمیدرو هم مساعدتی در این زمینه داشته باشد، اما هیچ اتفاق مثبتی انجام نگرفت.

نماینده مردم اسفراین در مجلس بیان کرد: انتظار داریم وزارت راه و شهرسازی به قول‌های خود در این رابطه عمل کند و باید به وعده‌هایی که به مردم دادند پایبند باشند. این سوال وجود دارد وقتی که نمی‌توانید کاری انجام دهید قول انجام آن را ندهید و هیچ کس هم شما را اجبار نکرده است.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: امیدواریم با وزیر جدید راه این پروژه شروع به کار کند، زیرا باعث رضایتمندی مردم خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده