تاریخ: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۰۵
بازدید: ۷۲
کد خبر: ۲۸۳۷۴۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
طی هشت ماه ۱۴۰۱ رخ داد؛

رشد ۷ درصدی تولید تختال فولادی «هرمز»

‌می‌متالز - شرکت فولاد هرمزگان توانسته است در هشت ماه امسال، ۹۷۱ هزار و ۲۹۹ تن تختال فولادی تولید کند که این میزان حاکی از رشد ۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ است. این شرکت در مدت مشابه سال پیش، ۹۰۲ هزار و ۲۶۲ تن تختال فولادی تولید کرده بود.

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاد هرمزگان در ادامه روند درخشان خود در فروردین، شهریور، و مهر ماه امسال که با رکوردشکنی در تولید ماهیانه همراه بوده است، در آبان ماه نیز برای سومین ماه پیاپی و چهارمین بار در سال جاری رکوردشکنی کرد و با تولید ۱۵۴ هزار و ۵۶۷ تن تختال فولادی در آبان ماه، درخشان‌ترین رکورد ماهیانه خود را از ابتدای فعالیت به ثبت برساند.


تولید ۹۷۱ هزار تن تختال در فولاد هرمزگان

نمودار ۱ نشان می‌دهد شرکت فولاد هرمزگان توانسته است در هشت ماه امسال، ۹۷۱ هزار و ۲۹۹ تن تختال فولادی تولید کند که این میزان حاکی از رشد ۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ است. این شرکت در مدت مشابه سال پیش، ۹۰۲ هزار و ۲۶۲ تن تختال فولادی تولید کرده بود.

«هرمز» در هشت ماه سال ۱۴۰۱، موفق به تولید ۱۰۳ هزار و ۲۶۵ تن سایر محصولات فولادی شده است که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل، از رشد ۶ درصدی برخوردار بوده است. این شرکت در هشت ماه سال گذشته، ۹۷ هزار و ۳۱۳ تن سایر محصولات فولادی تولید کرده بود.

شرکت فولاد هرمزگان در هشت ماه سال جاری، موفق به تولید یک میلیون و ۱۸ هزار و ۹۰۹ تن آهن اسفنجی شده است. این شرکت در مدت مشابه سال پیش، یک میلیون و ۱۴۶ هزار و ۵۱۱ تن آهن اسفنجی تولید کرده بود.

مجموع تولید فولاد هرمزگان در هشت ماه سال ۱۴۰۱، به یک میلیون و ۷۴ هزار و ۵۶۴ تن محصول نهایی رسید که این میزان از رشد ۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال پیش برخوردار بوده است. این شرکت در مدت مشابه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۹۹۹ هزار و ۵۷۵ تن محصول تولید کند.

رشد ۷ درصدی تولید تختال فولادی «هرمز»

فروش ۸۴۴ هزار تنی تختال فولاد هرمزگان

نمودار ۲ حاکی از آن است شرکت فولاد هرمزگان در هشت ماه سال ۱۴۰۱، توانسته است ۴۹۵ هزار و ۸۶۲ تن تختال فولادی خود را در بازار داخلی به فروش برساند. این شرکت در هشت ماه سال گذشته، موفق به فروش ۵۳۳ هزار و ۷۹ تن تختال در بازار داخلی شده بود.

«هرمز» در هشت ماه امسال، موفق به فروش ۳۴۸ هزار و ۶۷۱ تن تختال فولادی در بازار صادراتی شده است. این شرکت در مدت مشابه سال قبل، ۳۶۷ هزار و ۴۲۳ تن تختال فولادی را روانه بازار صادراتی کرده بود.

شرکت فولاد هرمزگان در هشت ماه سال جاری، ۱۵ هزار و ۸۹۹ تن از سایر محصولات فولادی را در بازار داخلی به فروش رساند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۵۶ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در هشت ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۱۰ هزار و ۱۴۴ تن سایر محصولات فولادی را در بازار داخلی به فروش برساند.

«هرمز» در هشت ماه سال ۱۴۰۱، توانسته است دو هزار و یک تن آهن اسفنجی خود را در بازار داخلی به فروش برساند. این شرکت در هشت ماه سال گذشته، موفق به فروش ۴۹ هزار و ۹۹۲ تن آهن اسفنجی در بازار داخلی شده بود.

مجموع فروش داخلی فولاد هرمزگان در هشت ماه امسال، به ۵۱۳ هزار و ۷۶۲ تن رسیده است. این شرکت در هشت ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود در مجموع ۵۹۳ هزار و ۲۱۵ تن محصول را در بازار داخلی بفروشد.

جمع فروش داخلی و صادراتی «هرمز» در هشت ماه سال جاری، به ۸۶۲ هزار و ۸۹۹ تن محصول رسید. این شرکت در مدت زمان مشابه سال پیش، ۹۶۰ هزار و ۶۳۸ تن محصول فروخته بود.

رشد ۷ درصدی تولید تختال فولادی «هرمز»

رشد چشمگیر درآمد حاصل از فروش سایر محصولات فولادی

نمودار ۳ نشان می‌دهد شرکت فولاد هرمزگان در هشت ماه سال جاری، توانسته است ۱۲۵ هزار و ۶۰ میلیارد و ۲۶۳ میلیون ریال درآمد از فروش تختال کسب کند. این شرکت توانسته بود در هشت ماه سال گذشته، ۱۳۷ هزار و ۷۵۸ میلیارد و ۸۱ میلیون ریال درآمد از فروش تختال کسب کند.

«هرمز» در هشت ماه سال ۱۴۰۱، موفق به کسب درآمد ۴۵۱ هزار و ۴۸۹ میلیارد ریال از فروش داخلی سایر محصولات فولادی شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش با رشد دو هزار و ۷۸۷ درصدی همراه بوده است. این شرکت در هشت ماه سال پیش، توانسته بود ۱۵ هزار و ۶۳۷ میلیارد ریال درآمد از فروش داخلی سایر محصولات فولادی داشته باشد.

شرکت فولاد هرمزگان در هشت ماه امسال، توانسته است ۲۱۴ هزار و ۷۴۹ میلیارد ریال درآمد از فروش آهن اسفنجی کسب کند. این شرکت در هشت ماه سال گذشته، توانسته بود سه هزار و ۹۸۹ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال درآمد از فروش تختال کسب کند.

مجموع درآمد شرکت فولاد هرمزگان در هشت ماه سال جاری، به ۱۲۵ هزار و ۷۲۶ میلیارد و ۵۰۱ میلیون ریال رسید. این شرکت در هشت ماه سال ۱۴۰۰ توانسته بود در مجموع، ۱۴۱ هزار و ۷۶۳ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال درآمد کسب کند.

رشد ۷ درصدی تولید تختال فولادی «هرمز»

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده