تاریخ: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۴۱
بازدید: ۹۴
کد خبر: ۲۸۴۲۰۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

حجم‌های مشکوک در بازار امروز ۲۲ آذر ۱۴۰۱

‌می‌متالز - بررسی بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های سپ، بفجر، کی بی سی، میدکو و سیدکو حجم مشکوک خوردند. همچنین فیلتر‌های بورسی نشان می‌دهند کساپا، سکرما، بپاس و کی بی سی خروج پول هوشمند داشتند.

به گزارش می‌متالز، بررسی بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های سپ، بفجر، کی بی سی، میدکو و سیدکو حجم مشکوک خوردند. همچنین فیلتر‌های بورسی نشان می‌دهند کساپا، سکرما، بپاس و کی بی سی خروج پول هوشمند داشتند.

طی معاملات امروز نماگر اصلی تالار شیشه‌ای با گامی به بلندی ۴۵ هزار و ۱۳۳ واحد موفق شد بر فراز ارتفاع یک میلیون و ۴۵۴ هزار و ۸۷۸ واحد بایستد.

همچنین نماگر هم‌وزن بازار نیز با رشد ۹ هزار و ۷۴۰ واحدی به واسطه عملکرد مطلوب کلیت بازار سرمایه توانست به محدوده ۴۳۰ هزار و ۱۲۵ واحدی برسد.

بررسی معاملات بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های زیر حجم مشکوک داشتند و به طور متوسط هشت برابر میانگین حجم ماه خود حجم خوردند.

حجم‌های مشکوک در بازار امروز ۲۲ آذر ۱۴۰۱

در جریان معاملات امروز بازار، سه سهم فولاد، فملی و شستا بیشترین ارزش معاملات و سهم‌های خودرو، شستا و دی بیشترین حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فارس نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت.

واحیا با افزایش ۲۰.۵۶ درصدی بیشترین بازدهی روز را از آن خود کرد. بپاس نیز با افت ۴.۹۸ درصدی بدترین عملکرد را در معاملات امروز ثبت کرد.

بیشترین خالص خرید حقیقی نیز به سهم‌های فولاد، کگل و فملی تعلق گرفت. فارس، شپارس و وسکاب نیز در جریان معاملات امروز ورود پول هوشمند داشتند.

لازم به ذکر است بیشترین سرانه خرید حقیقی در سهم‌های خکاوه، وسکاب و گشان رقم خورد. همچنین ثمسکن در جریان معاملات امروز بیشترین فشار تقاضا را ثبت کرد. در مقابل، بیشترین فشار عرضه نیز در نماد شیران بود.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده