تاریخ: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۱۱
بازدید: ۱۰۳
کد خبر: ۲۸۴۶۵۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
موسوی در خراسان شمالی:

شستا باید به سمت سرمایه‌گذاری با بازدهی بالا برود

‌می‌متالز - مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور گفت: توزیع عادلانه و سرمایه‌گذاری مناسب از وظایف شستا است و باید به سمت سرمایه‌گذاری با بازدهی بالا رفت و طرح‌هایی که توجیه اقتصادی داشته باشند توسط این شرکت حمایت مالی می‌شوند.

به گزارش می‌متالز، میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور گفت: اکنون بالغ بر چهار میلیون نفر از اقشار خاص از جمله قالیبافان، زنان سرپرست خانوار و رانندگان زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند و از خدمات مختلف این سازمان بهره‌مند می‌شوند.

موسوی پنجشنبه شب در بازدید از شعبه و درمانگاه تأمین اجتماعی اسفراین در خراسان شمالی اظهار داشت: این مشمولان خاص از حمایت‌ها و سهم منابع دولت بهره‌مند می‌شوند و این اقشار به اندازه سهم بودجه تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: طرح‌های پالایشی در این مدت برای این اقشار اجرا شده است و برخی‌ها که به صورت ناحق زیر پوشش این بیمه قرار گرفته بودند در ماه‌های اخیر خارج و افراد مستحق جایگزین شدند و تا جایی که منابع در اختیار بخشی از سازمان قرار گیرد، آنان را تحت پوشش قرار خواهیم داد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور گفت: توسعه خدمات اجتماعی و درمانی از رویکرد‌های این سازمان است و این روند ادامه خواهد داشت.

وی افزود: توزیع عادلانه و سرمایه‌گذاری مناسب از وظایف شستا است و باید به سمت سرمایه‌گذاری با بازدهی بالا رفت و طرح‌هایی که توجیه اقتصادی داشته باشند توسط این شرکت حمایت مالی می‌شوند.

منبع: خبرگزاری آنا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده