تاریخ: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۲۰
بازدید: ۱۳۳
کد خبر: ۲۸۴۳۶۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان مطرح کرد:

حل مشکل سوخت ۷ واحد صنعتی، معدنی و کشاورزی در جنوب کرمان

‌می‌متالز - کمیته تخصصی سوخت واحد‌های صنعتی، معدنی و کشاورزی جنوب کرمان در محل اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، کمیته تخصصی سوخت واحد‌های صنعتی، معدنی و کشاورزی جنوب کرمان در محل اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان برگزار شد.

معاون صنعت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان ضمن ارائه توضیحاتی در رابطه با واحد‌های های صنعتی جنوب کرمان و میزان مصرف سوخت این واحد‌ها بیان داشت: تسریع در گازرسانی به مناطقی که مصرف سوخت مایع بیشتری دارند و مناطقی که بیشترین قاچاق سوخت را دارند یکی از راه‌های جلوگیری از قاچاق سوخت است.

حسین سعیدی افزود: در جنوب کرمان ۱۴۶ واحد صنعتی وجود دارد که اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با رصد میزان فعالیت و مصرف سوخت این واحدها، توانسته مصرف و سهمیه آن‌ها را متناسب نماید.

وی با اشاره به میزان مصرف و سهمیه سوخت هر یک از واحد‌های صنعتی در شهرستان‌های مختلف جنوب کرمان، گفت: واحد‌های تولید رب گوجه فرنگی از جمله واحد‌های صنعتی هستند که در جنوب کرمان مصرف سوخت بالایی دارند که با توجه به فاصله زمانی مناسب تا پیک مصرف این واحدها، شرکت شهرک‌های صنعتی با همکاری شرکت گاز می‌تواند در این فرصت با گازرسانی، در ساماندهی سوخت این واحد‌ها نقش مهمی ایفا کنند.

معاون صنعت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با تاکید بر لزوم جلوگیری از قاچاق سوخت و برخورد با متخلفین در این حوزه، عنوان کرد: این جلسه برای حمایت از واحد‌های مختلف صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و... تشکیل شد، چرا که با حمایت از واحد‌های مختلف از اشتغال و تولید داخل کشور حمایت می‌شود، بنابراین برای حمایت از تولید و اشتغال باید سهمیه سوخت واحد‌هایی که افزایش تولید دارند، افزایش یابد تا شاهد پویایی واحد‌های تولیدی و خدماتی در این منطقه باشیم.

سعیدی خاطرنشان کرد: در این جلسه مشکلات سوخت ۷ واحدصنعتی، معدنی و کشاورزی شامل یک طرح کشاورزی، ۲ واحد معدنی و ۴ واحد صنعتی مطرح و رفع گردید که این امر می‌تواند در افزایش تولید نقش تاثیر گذاری داشته باشد.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان جنوب استان کرمان

عناوین برگزیده