تاریخ: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۴۲
بازدید: ۱۹۶
کد خبر: ۲۸۴۷۳۹
سرویس خبر : قراضه و بازیافت

تقاضا برای قراضه آهن مکزیک زیاد شد

‌می‌متالز - تازه‌ترین گزارش‌ها از بازار جهانی فولادی نشان می‌دهد: بررسی بازار‌های فولاد حاکی از آن است قیمت قراضه آهن در مکزیک پایدار بود درحالی که مصرف کنندگان به خرید خود ادامه می‌دادند.

به گزارش می‌متالز، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، در منطقه شرقی نزدیک به منطقه مونتری قیمت‌ها پایدارتر بودند و تولیدکنندگان فولاد، قیمت‌های پیشنهادی خود را بدون افزایش قیمت اضافی حفظ کردند.

در این راستا، قیمت قراضه آهن NO۱ بوشلینگ قیمت خرید مصرف کننده و تحویل به کارخانه مونتری ۷ هزارو ۳۵۰ پزو (۳۷۰ هزارو ۵۹ دلار) به ازای هر تن بود درحالی که قیمت فولاد قراضه ماشین ۵ هزار و ۶۵۰ پزو به ازای هر تن باقی ماند.

به گزارش منابع فولادساز منطقه مرکزی باجیو، حداقل دو بازار قراضه آهن قیمت‌های خود را حدود ۳۰۰تا ۴۰۰ پزو افزایش دادند. قراضه آهن NO۱ ذوب سنگین قیمت خرید مصرف کننده و تحویل به کارخانه باجیو ۶ هزار و ۷۰۰ پزو به ازای هر تن، ۲۰۰ پزو بیشتر از هفته گذشته بوده است. قراضه اهن NO۱ بوشلینگ قیمت خرید مصرف کننده و تحویل به کارخانه باجیو ۷ هزار و ۸۵۰ پزو در هر تن مشابه به هفته گذشته باقی ماند. همچنین گزارش‌هایی از واردات قراضه نیز وجود داشت، در این رابطه مصرف کنندگان در تلاش هستند محیط امنی برای عرضه داشته و از افزایش قیمت جلوگیری کنند. قیمت مخلوط شماره یک و دو قراضه ذوب سنگین ۳۸۸ دلار به ازای هر تن سی اف ار و قیمت خورده قراضه ۴۰۸ دلار به ازای هر تن سی ار اف بوده است.

منبع: فولادبان

عناوین برگزیده