تاریخ: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۳:۲۳
بازدید: ۲۸۱
کد خبر: ۲۸۴۷۴۸
سرویس خبر : اجتماعی

تاصیکو عنوان روابط عمومی برتر در ارتباطات الکترونیکی و مجازی کشور را کسب کرد

‌می‌متالز - در هجدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی‌ها و نوزدهمین دوره برترین‌های روابط عمومی ایران؛ تاصیکو عنوان روابط عمومی برتر در ارتباطات الکترونیکی و مجازی را کسب کرد.

به گزارش می‌متالز، در هجدهمین دوره سمیوزیوم بین المللی روابط عمومی ها؛ روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو) دو عنوان «نشان مدیر ارشد ارتباط گستر» و «روابط عمومی برتر در ارتباطات الکترونیکی و مجازی» کسب کرد.

هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی‌ها و نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران ۲۲ آذر با حضور معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی و مدیران روابط عمومی‌های برتر کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزارشد.

در این مراسم، نشان مدیر ارشد ارتباط گستر به امیر حسین نادری مدیر عامل تاصیکو اهدا شد.

همچنین در هجمدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی‌ها از روابط عمومی تاصیکو به عنوان روابط عمومی برتر تقدیر شد. در قسمتی از لوح تقدیر آمده است؛ روابط عمومی تاصیکو بر اساس رای هیات داوران به دلیل رعایت استاندارد‌های حرفه‌ای (علمی، صنفی) و مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت‌ها و رعایت استاندارد‌های رسانه‌ای و هنری و ایجاد حس هم افزایی در شرکت‌های تابعه در موضوع «ارتباطات الکترونیکی و مجازی» به عنوان روابط عمومی برتر انتخاب می‌شود.

شرکت سرمایه گذاری صدر تامین با نماد بورسی تاصیکو یکی از بزرگترین گروه سرمایه گذاری معدنی-بورسی کشور است که از هلدینگ‌های تابعه شستا است و شرکت‌های معدنی، فلزی، کاشی و صنایع وابسته را زیر مجموعه خود دارد.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

عناوین برگزیده