تاریخ: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۴۴
بازدید: ۱۳۳
کد خبر: ۲۸۴۷۹۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
در راستای اجرای دستورالعمل به کارگماری ۲۵ درصد از فرزندان و خانواده معزز شاهد در شرکت‌های استان صورت پذیرفت؛

بازدید مشترک مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از شرکت فولاد کاوه اروند

‌می‌متالز - مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از شرکت فولاد کاوه اروند بازدید کردند.

به گزارش می‌متالز، شنبه ۲۶ آذر ماه ۱۴۰۱؛ بازدید مشترک "ارسلان غمگین" مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان و "حسن نورانی" مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از شرکت فولاد کاوه اروند مستقر در سایت صنعتی منطقه آزاد اروند در راستای بررسی میدانی اعمال ۲۵ درصد بکارگیری و جذب فرزندان شاهد و ایثارگران در کارگاه‌ها و شرکت‌های تولیدی و صنعتی استان انجام شد.

مدیران کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در این بازدید که "نادر عمیدزاده" فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر نیر حضور داشت علاوه بر حضور در خط تولید شرکت و گفتگو و دیدار چهره به چهره با کارگران، در نشست با مجموعه مدیران این شرکت بزرگ صنعتی حضور یافته و دستورالعمل اجرای بکارگیری ۲۵ درصد حق جذب خانواده معزز شاهد را در این شرکت بررسی کردند.

"ارسلان غمگین" در این نشست با تاکید بر اینکه دلیل حضور ما در شرکت علاوه بر دیدار با کارگران و عرض خدا قوت به تلاشگران عرصه کار و تولید؛ بررسی و پیگیری اجرای دستورالعمل تکلیفی استاندار محترم در خصوص جذب و بکارگیری ۲۵ درصد از شاغلین مجموعه است.

وی با انتقاد از عدم تحقق دستورالعمل ۲۵ درصد حق جذب فرزندان شاهد در این شرکت بر اجرای این دستورالعمل در فرایند‌های جذب جدید تاکید کرد.

گفتنی است؛ این بازدید نخستین روز از آغاز بازدید‌های ادواری مشترک دو دستگاه می‌باشد که با پیشنهاد "ارسلان غمگین"مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و تصویب جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان به ریاست استاندار خوزستان انجام شد.

منبع: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده