تاریخ: ۰۵ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۳۸
بازدید: ۳۱۹
کد خبر: ۲۸۵۷۷۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تشریح جزئیات حادثه انفجار محل استراحتگاه کارگران معدن سنگ فلورین دامغان

‌می‌متالز - یک منبع کارگری در شهرستان دامغان در ارتباط با حادثه روز دوشنبه (۴ دی ماه) معدن سنگ فلورین واقع در روستای تویه دامغان که منجر به مرگ دو کارگر و مصدومیت ۵کارگردیگر شد، توضیح داد.

به گزارش می‌متالز، یک منبع کارگری درباره جزئیات بیشتر حادثه معدن سنگ فلورین دامغان به خبرنگار ایلنا گفت: در بررسی صحنه توسط کارشناسان مشخص شد که به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی، هفت نفر از کارگران معدن سنگ فلورین واقع در روستای تویه دامغان در محل استراحتگاه‌شان با یک بخاری نفتی چکه‌ای اقدام به گرم کردن خود کرده بودند که متاسفانه بخاری به دلایل تجمیع گاز منفجر و بر اثر این حادثه ۲ نفر از کارگران فوت و ۵ نفر دیگر نیز مجروح شدند.

او در ادامه درباره هویت کارگران جانباخته گفت: دو کارگر جانباخته به اسامی «مختار میرزایی» حدودا ۲۵ساله و «شایق سعیدی» حدودا ۲۷ساله هستند که در دم فوت کرده‌اند.

این کارگر با بیان اینکه پنج کارگر مصدوم در ابتدا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ولایت دامغان تحت درمان اولیه قرار گرفتند و بلافاصله هر پنج نفر به بیمارستان سوانح سوختگی ساری منتقل شدند، گفت: حال یکی از مصدومان نسبت به دیگران وخیم گزارش شده و چهار مصدوم دیگر وضعیت مساعد‌تری دارند.

تشریح جزئیات حادثه انفجار محل استراحتگاه کارگران معدن سنگ فلورین دامغان

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

عناوین برگزیده