تاریخ: ۰۶ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۴۰
بازدید: ۳۹۹
کد خبر: ۲۸۵۹۱۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نشست صمیمی مدیرعامل تاصیکو با مدیران منابع انسانی شرکت‌های تابعه

شایسته سالاری را در جذب و به کارگیری پرسنل مدنظر قرار دهید

‌می‌متالز - امیرحسین نادری مدیرعامل سرمایه گذاری صدر تامین در نشستی صمیمانه با مدیران منابع انسانی شرکت‌های تابعه در محل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین دیدار کرد.

به گزارش می‌متالز، این جلسه با حضور مدیران سازمان تامین اجتماعی، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و سرمایه گذاری صدر تامین برگزار شد و موضوعات و عارضه‌های مربوط به ساختار‌های منابع انسانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

امیرحسین نادری مدیرعامل تاصیکو ضمن اشاره به اهمیت سرمایه‌های انسانی، گفت: شایسته سالاری در جذب و به کارگیری پرسنل را مد نظر قرار دهید و از افراد نخبه، برتر و بومی مناطق جهت تکمیل کادر تخصصی استفاده کنید.

نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری صدر تامین با استفاده از نمودار‌های تخصصی ذخایر معدنی به اهمیت بهره‌برداری از معادن و پیشرفت در این حوزه پرداخت و تاکید کرد: تمام شرکت‌ها هماهنگ و همگام با صدرتامین جهت رسیدن به استراتژی‌های پیش‌بینی شده تلاش کنند.

در ادامه‌ی جلسه، مدیران منابع انسانی شرکت‌های تابعه صدر تامین، مشکلات موجود در این حوزه را مطرح کردند که مدیران مربوطه سازمان تامین اجتماعی، شستا و تاصیکو پاسخ‌های لازم در خصوص حل مشکلات را بیان کردند و تاکید شد تا جلسات تکمیلی برای حل چالش‌ها توسط شرکت سرمایه گذاری صدر تامین برگزار شود.

شایسته سالاری را در جذب و به کارگیری پرسنل مدنظر قرار دهید

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

عناوین برگزیده