تاریخ: ۱۱ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۳۷
بازدید: ۷۴
کد خبر: ۲۸۶۶۲۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
یک کارشناس صنعت فولاد پاسخ داد:

چطور می‌توانیم ۱۵ درصد ظرفیت بلا استفاده تولید فولاد را فعال کنیم؟

‌می‌متالز - مدیر بومی‌سازی و توسعه تکنولوژی انجمن فولاد ایران گفت: تأمین انرژی برای صنعت فولاد یک مساله مهم و حیاتی است.

به گزارش می‌متالز، بهروز اسماعیلی اظهارداشت: تأمین انرژی برای صنعت فولاد یک مساله مهم و حیاتی است و باید تلاش شود در تأمین انرژی برای صنعت فولاد با مشکلات کمتری مواجه شویم تا شاهد افزایش ظرفیت تولید فولاد باشیم البته امیدواریم در ادامه بتوانیم این چالش را به خوبی مدیریت کنیم.

وی گفت: در این شرایط سخت با کمک و هم‌فکری یکدیگر باید بتوانیم سیاست‌گذاری‌ها و راهکار‌های مناسب با عوامل کاهش ظرفیت تولید فولاد را به کار بگیریم.

مدیر بومی‌سازی و توسعه تکنولوژی انجمن فولاد ایران افزود: از طریق بازبینی نقاط ضعف می‌توانیم صنعت فولاد را بیش از این پویا کنیم؛ هرچند که در سیاست‌گذاری زنجیره فولاد، نباید انتظار تأمین گاز بیشتری برای این صنعت داشته باشیم.

اسماعیلی بر اعمال سیاست‌گذاری مناسب در بخش فولاد کشور تاکید و تصریح کرد: در چند ماه اخیر شاهد نوسان قیمت در صنعت فولاد هستیم.

مدیر بومی‌سازی و توسعه تکنولوژی انجمن فولاد ایران مطرح کرد: هم‌اکنون بیش از ۱۵ درصد از ظرفیت صنعت فولاد ایران بلا استفاده باقی مانده است که می‌توانیم با افزایش تقاضا شاهد افزایش رشد تولید در زنجیره فولاد کشور باشیم.

منبع: فولادبان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده