تاریخ: ۱۰ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۰۴
بازدید: ۱۰۵
کد خبر: ۲۸۶۵۳۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

انتصاب مدیر عامل شرکت فولاد خرمدشت تاکستان به عنوان عضو هیات مدیره شرکت شهرک‌ها

‌می‌متالز - همزمان با برگزاری جلسه مجمع عمومی شرکت خدماتی شهرک صنعتی خرمدشت با حضور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، سهامداران و مدیران عامل واحد‌های صنعتی، انتخابات هیات مدیره این شهرک صنعتی برگزار و مجید سعیدیان مدیر عامل شرکت فولاد خرمدشت تاکستان با کسب بالاترین رای سهام داران به عنوان عضو هیات مدیره شرکت شهرک‌ها انتخاب شد.

به گزارش می‌متالز، مهندس سعیدیان که از صادرکنندگان نمونه استان قزوین و کشور است در نشستی که پیش از برگزاری انتخابات برگزار شد با اشاره به ظرفیت بالای واحد‌های تولیدی بهره برداری شده و فاز‌های توسعه‌ای در نظر گرفته شده برای شهرک خرمدشت تاکستان از تشکیل هیات مدیره قوی برای مدیریت و راهبری شهرک و لزوم توجه مسوولان استانی به ظرفیت‌های موجود سخن گفت و از مسوولان خواست توجه ویژه‌ای به این شهرک داشته باشند. لازم به ذکر است شهرک صنعتی خرمدشت بزرگترین شهرک صنعتی استان قزوین و جزو ۱۰ شهرک صنعتی بزرگ کشور است که در ۶ فاز طراحی شده و در حال حاضر بخشی از فاز‌های این شهرک به بهره برداری رسیده است.

شرکت فولاد خرمدشت تاکستان، به عنوان یکی از بزرگترین و پرافتخارترین واحد تولید فولاد بخش خصوصی کشور، حرکت کلیدی در چرخه اقتصادی و صنعتی ایفا می­‌کند، از این روی شرکت فولاد خرمدشت تاکستان با افزایش توان تولید، نقش مهمی در اهداف توسعه‌ای و اقتصادی فولاد ایران بر مبنای فعالیت‌های انجام شده بازی می‌کند.

طی یک سال گذشته، با وجود تنگ‌تر شدن حلقه تحریم‌ها و محدودیت‌های ناشی از استکبار جهانی، شرکت فولاد خرمدشت تاکستان توانست با مدیریت بلامنازع مهندس «مجید سعیدیان» مدیرعامل این شرکت، همچون گذشته با قامتی افراشته از سیلاب حوادث بیرون آید و با برنامه‌ریزی دقیق، این شرایط بحرانی را به فرصتی برای رشد و ارتقای فعالیت‌های داخلی صنعت فولاد تبدیل کند.

درخشش چندین باره شرکت فولاد خرمدشت تاکستان در سال ۱۴۰۰ حاکی از آن است که این واحد صنعتی، در عبور از تمامی بحران‌ها موفق بوده و به اتکای توان و دانش ایرانی، گام‌های استواری در اعتلای میهن برداشته است و در این راه ثابت قدم خواهد ماند.

در آستانه سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها و در همان روز‌های اول سال ۱۴۰۰ در همایش بزرگ تجلیل از صادرکنندگان برتر و نمونه استان قزوین که با حضور مسوولان بلند پایه کشوری و استانی برگزار شد، شرکت فولاد خرمدشت تاکستان بمانند سال‌های گذشته دوباره خوش درخشید و عنوان صادر کننده نمونه و برتر استان قزوین را به خود اختصاص داد.

پس از کسب این افتخار بزرگ تندیس زرین و لوح یادبود همایش صادرکنندگان نمونه و برتر استان توسط استاندار قزوین به مهندس مجید سعیدیان مدیرعامل موفق و با درایت شرکت فولاد خرمدشت تاکستان اهدا شد.

در اویل ماه تابستان ۱۴۰۰ بود که شرکت “فولاد خرمدشت تاکستان” در دومین همایش اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان و تجلیل از واحد‌های صادرکننده نمونه استان قزوین افتخار آفرینی کرد.

گفتنی است؛ دومین همایش اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان با حضور حجت الاسلام ابوترابی امام جمعه تهران و دیگر مسوولین ارشد کشوری و استانی در شهرک صنعتی کاسپین قزوین برگزار شد و گواهینامه و تندیس واحد برگزیده رعایت حقوق مصرف کنندگان به مدیر عامل کاردان شرکت فولاد خرمدشت تاکستان اعطا گردید.

تولید محصولات با کیفیت بالا و رعایت استاندارد‌های بین المللی در صنعتفولاد سبب گردید که این واحد تولیدی، به عنوان واحد برگزیده رعایت حقوق مصرف کنندگان تجلیل شود.

گفتنی است؛ شرکت فولاد خرمدشت تاکستان با حضور موفق در عرصه‌های بین المللی به عنوان واحد صادرکننده برگزیده سال ۹۸ و ۹۹ انتخاب شد؛ همچنین طرح این شرکت در جشنواره ملی حاتم (حمایت از تولید ملی) در سال ۹۸ به عنوان طرح برتر انتخاب گردید.

در دومین دوره انتخابات اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین که در مهر ماه سال ۱۴۰۰ برگزار شد، مهندس مجید سعیدیان مدیرعامل شرکت فولاد خرمدشت تاکستان با کسب اکثریت آرا بعنوان عضو اصلی هیأت مدیره اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین انتخاب شد.

مهندس سعیدیان در کنار مهندس غلامحسین جعفرزاده شایان، مهندس مهدی عبدیان، مهندس علیرضا پازوکی و مهندس مهدی جباری به عنوان اعضای جدید اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین انتخاب شدند که نشان از حسن اعتماد صاحبان صنایع و صادرکنندگان استان قزوین به توانمندی‌ها و شایستگی‌های مهندس سعیدیان است.

در نخستین همایش «تجلیل از مدافعان جبهه اقتصادی» که با حضور سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور، آیت‌الله اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان، قاسمی دادستان استان، رجبی دادستان تاکستان و دیگر مسوولین استان در شهرستان تاکستان برگزار شد از این شرکت تقدیر شد.

مهندس مجید سعیدیان مدیر با درایت و خلاق واحد صنعتی فولاد خرمدشت تاکستان به پاس تلاش در عرصه تولید ملی، رونق اقتصاد ملی و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی به عنوان برتر و نمونه برگزیده شد و با اعطای تندیس زرین و لوح ویژه همایش تقدیر قرار گرفت.

شرکت فولاد خرمدشت تاکستان در ماه‌های پایانی سال ۱۴۰۰ به لطف خداوند منان و برنامه ریزی و تلاش‌های کارکنان این مجموعه توانست از خط تولید شمش در شهرک صنعتی سنقر واقع در استان کرمانشاه بهره برداری کند. این خط تولید با ظرفیت تولید روزانه ۲۵۰ تن توانسته در این منطقه ۶۰ نفر اشتغالزایی مستقیم داشته باشد.

مهندس مجید سعیدیان مدیرعامل این شرکت موفق صنعتی گفت: با حمایت مسوولان کشوری و استانی امیدواریم در سال ۱۴۰۱، طرح‌های توسعه‌ای خود را با اشتغالزایی صد‌ها نفر از جوانان منطقه را به بهره برداری برسانیم.

منبع: خبرگزاری موج

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده