تاریخ: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۰۳
بازدید: ۳۵۶
کد خبر: ۲۵۴۸۸۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیشتازی «فولاد خرمدشت تاکستان» در عرصه‌های جهانی

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت فولاد خرمدشت تاکستان گفت: شرکت فولاد خرمدشت تاکستان که در طرح توسعه خود و با راه اندازی خط تولید شمش در استان کرمانشاه با صادرات محصولات خود به اقصی نقاط جهان توانسته در سال ۱۴۰۰بیش از ۷۵میلیون دلار ارزآوری داشته باشد و با تولید ماهیانه ۳۰۰۰۰ هزار تن انواع میلگرد و شمش به یاری اقتصاد کشور بشتابد.

به گزارش می‌متالز، مجید سعیدیان مدیرعامل شرکت فولاد خرمدشت تاکستان در نشستی با خبرنگاران حوزه اقتصادی گفت: این شرکت تا کنون توانسته افتخارات بیشماری در سطوح ملی و بین المللی به دست آورد و برای چندمین بار نیز به عنوان صادرکننده نمونه و برتر استان قزوین انتخاب شود.

وی افزود: شرکت فولاد خرمدشت تاکستان که در طرح توسعه خود و با راه اندازی خط تولید شمش در استان کرمانشاه با صادرات محصولات خود به اقصی نقاط جهان توانسته در سال ۱۴۰۰بیش از ۷۵میلیون دلار ارزآوری داشته باشد و با تولید ماهیانه ۳۰۰۰۰ هزار تن انواع میلگرد و شمش به یاری اقتصاد کشور بشتابد.

صادرکننده نمونه صنعتی استان تصریح کرد: تبلور استحکام، ایمنی، استاندارد بین المللی و تکنولوژی مدرن را فقط در میلگرد‌های اج دار فولاد خرمدشت می‌توان پیدا کرد.

پیشتازی «فولاد خرمدشت تاکستان» در عرصه‌های جهانی

سعیدیان از اشتغالزایی بیش از دویست و پنجاه نفر از نیرو‌های بومی در دو استان قزوین و کرمانشاه خبر داد و تاکید کرد: در جهت تبلور تولید ملی و کمک به اشتغالزائی توانسته ایم در محروم‌ترین نقاط استان‌های قزوین و کرمانشاه، مجموعه صنعتی فولاد خرمدشت تاکستان را گسترش و به بهره برداری برسانیم.

وی اظهار امیدواری کرد: دولتمردان بیش از پیش در مسیر حل مشکلات و رفع دغدغه صاحبان صنایع گام بردارند و با تسریع در حل مسائل، مسیر صادرات محصولات داخلی را هموارتر سازند.

این فعال صنعتی ادامه داد: خط تولید کشش مفتول‌های قطر ۸ تا ۱ میلی متر بصورت مسوار (پوشش سولفات مس به قطر حدودا ۲ میکرون)، اسید شور و سیاه جهت مصارف صنعتی، ساختمانی، خودرو سازی، لوازم آشپزخانه و لوستر سازی و همچنین مفتول‌های آرماتور بندی از آلیاژ RST ۳۴ (۱۰۰۶ کم کربن) بصورت عملیات حرارتی شده از جمله محصولات تولیدی این شرکت که با تولید ماهیانه ۳۰۰۰ هزار تن به زودی به مرحله تولید انبوه خواهد رسید.

آنچه مسلم است اینکه امروز فولاد خرمدشت تاکستان با طرح‌های نوآور و خلاقانه مجید سعیدیان مالک و مدیرعامل این مجموعه و تلاش مدیران و مهندسین جوان توانمند، همچون امیر حسین سعیدیان توانسته بر بلندای قله تولید، اشتغالزایی و صادرات قرار گیرد و نام صنعت فولاد کشور را در چهارگوشه دنیا طنین انداز کند.

گفتنی است اخیرا در آئین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان قزوین که با حضور محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین، میثم پیله فروش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، محمد قاسمی دادستان عمومی و انقلاب قزوین و جمعی از مدیران و صنعتگران و تولیدکنندگان استان برگزار شد، از مجید سعیدیان مدیرعامل شرکت فولاد خرمدشت تاکستان به عنوان یکی از صادرکنندگان نمونه استان تقدیر به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده