تاریخ: ۲۰ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۵۴
بازدید: ۴۷۶
کد خبر: ۲۶۶۴۰۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

تقدیر از مدیریت شرکت «فولاد خرمدشت تاکستان» به عنوان صنعتگر نمونه استان قزوین

‌می‌متالز - در همایش تجلیل از صنعتگران برتر و نمونه استان قزوین، از مدیریت شرکت فولاد خرمدشت تاکستان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش می‌متالز، در همایش تجلیل از صنعتگران برتر و نمونه استان قزوین که با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین، رجب رحمانی و فاطمه محمدبیگی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، عزیزاله افضلی رئیس سازمان صمت استان، رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین و جمع کثیری از مسئولان بلندپایه کشوری و استانی برگزار شد، شرکت فولاد خرمدشت تاکستان یکبار دیگر خوش درخشید و عنوان واحد صنعتی نمونه و برتر استان قزوین را به خود اختصاص داد.

پس از کسب این افتخار بزرگ تندیس زرین و لوح یادبود این همایش، توسط استاندار قزوین به مهندس سعیدیان مدیرعامل شرکت فولاد خرمدشت تاکستان اهدا شد.

رجب رحمانی رییس مجمع نمایندگان استان قزوین در حاشیه این مراسم انتخاب شرکت فولاد خرمدشت را به عنوان واحد صنعتی نمونه انتخابی شایسته و به حق دانست و تصریح کرد: این مجموعه صنعتی با برنامه ریزی مدون و مدیریت مهندس سعیدیان توانسته فریاد لیاقت تولید ملی را در فراسوی مرز‌ها به گوش‌ها برساند.

نماینده تاکستان در خانه ملت تصریح کرد: مسئولان استان به حتم برای رفع دغدغه‌های مدیران فولاد خرمدشت از هرگونه مساعدتی دریغ نخواهند کرد و ما نیز همراه و پشتیبان این مجموعه صنعتی مستقر در شهرستان تاکستان هستیم.

مهندس سعیدیان نیز که در این همایش بزرگ به عنوان صنعتگر نمونه و برتر برگزیده شد، کسب این افتخار را حاصل آینده اندیشی مدیریت و مسوولیت پذیری یکایک پرسنل این مجموعه دانست و تاکید کرد: نقطه مشترک همه تولیدکنندگان؛ عشق به تولید، عشق به صادرات و عشق به کشور است.

سعیدیان که سالهاست به عنوان بازرس انجمن نوردکاران کشور و امین این حوزه فعالیت می‌کند رمز موفقیت مجموعه تحت مدیریت خود در حوزه‌های تولید، کارآفرینی و صادرات را حاصل تلاش پرسنل این واحد صنعتی برشمرد و یادآور شد: ما با به کارگیری تمام ظرفیت‌های تولید و منابع انسانی با کیفیت‌ترین محصولات را تولید و به اقصی نقاط جهان صادر می‌کنیم.

وی از اجرای طرح توسعه مجموعه تحت مدیریت خود سخن گفت و یادآور شد: بر اساس نیاز بازار‌های جهانی برنامه ریزی مدونی کرده ایم تا با توسعه شرکت در حوزه صادرات و تولید قدم‌های بلندتری برداریم.

مهندس سعیدیان که عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان استان نیز می‌باشد، با اشاره به اینکه ۸۵ درصد صنعت فولاد کشور در اختیار دولت می‌باشد، تاکید کرد: با همت بخش خصوصی صنعت فولاد پیشتازی کرده و امیدواریم دولتمردان بیش از گذشته از فعالان بخش خصوصی در حوزه فولاد حمایت کنند و با رفع موانع موجود به یاری تولید ملی بشتابند.

وی بیان کرد: امیدوارم وزارت صمت با مدیریت صحیح در جهت تامین مواد اولیه صنعت فولاد اقدام کند تا بتوانیم در عرصه تولید و صادرات با تمام قوا پیشتازی کنیم.

مدیرعامل شرکت فولاد خرمدشت افق پیش روی مجموعه تحت مدیریت خود را روشن دانست و تاکید کرد: با توجه به شرایط حاکم عزم خود را جزم کرده ایم تا با رفع موانع در سال ۱۴٠۱ در راستای تحقق اهداف خود حرکت کنیم.

آنچه مسلم است اینکه فولاد خرمدشت تاکستان با همت مدیری کاردان و نوعدوست توانسته قله‌های موفقیت را درنوردد و با تولید محصولات باکیفیت سهم قابل توجهی از بازار‌های داخلی و بین المللی را به خود اختصاص دهد.

لازم به ذکر است مهندس مجید سعیدیان سالهاست به عنوان امین حوزه فولاد و بازرس انجمن نوردکاران کشور و همچنین عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان استان صنعتی قزوین فعالیت دارد.

مهندس سعیدیان همچنین علاوه بر حضور مقتدرانه و موفق در عرصه صنعت به اذعان مسئولان عالی رتبه استان و مردم سالهاست در انجام مسوولیت‌های اجتماعی بسیار خوش درخشیده و کارنامه پربار وی در این حوزه نیز حکایت از خیرخواهی صنعتگری می‌کند که جامع الاطراف هست و دلش برای سربلندی کشور و مردمش می‌تپد.

تقدیر از مدیریت شرکت «فولاد خرمدشت تاکستان» به عنوان صنعتگر نمونه استان قزوین

تقدیر از مدیریت شرکت «فولاد خرمدشت تاکستان» به عنوان صنعتگر نمونه استان قزوین

تقدیر از مدیریت شرکت «فولاد خرمدشت تاکستان» به عنوان صنعتگر نمونه استان قزوین

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده