تاریخ: ۱۷ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۴:۱۵
بازدید: ۳۳۸
کد خبر: ۲۸۷۰۸۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سکاندار جدید سازمان صمت استان یزد معارفه شد

‌می‌متالز - «محمد کاظم صادقیان» طی مراسمی با حضور مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی وزارت صمت و مسوولان استانی به عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد منصوب و معرفی شد.

به گزارش می‌متالز، «شهاب جنابی» در این مراسم که روز سه شنبه ۱۳ دی در محل اتاق بازرگانی یزد برگزار شد، با بیان این که یزد در حوزه‌های معدنی و صنعتی دارای ویژگی‌های شاخصی است، گفت: هم افزایی خوب میان دستگاه‌ها، نهاد‌ها و مدیران استان در حوزه‌های مختلف نیز یکی دیگر از ویژگی‌های مهم یزدیهاست.

وی با اشاره به رویکرد تحولی وزارت صمت، افزود: بر همین اساس و با توجه به ظرفیت‌های بسیار بالای استان، فعالیت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد باید با جهش بالایی همراه باشد.

جنابی ضمن تاکید بر توسعه و پیشرفت کشور و استان با توجه به ظرفیت‌های موجود در صنایع فعال در بخش‌های مختلف، گفت: یکی از رویکرد‌های وزارت حساسیت نسبت به دغدغه‌های صنایع و معادن و تولیدکنندگان و کارآفرینان و رفع مشکلات آن‌ها در اسرع وقت است تا روند تولید در کشور با خللی مواجه نشود.

مشاور وزیر با بیان این که وزیر صمت تاکید دارند که اگر واحدی حتی در حوزه مرتبط با وزارت دیگر دارای مشکلی است باید برای رفع آن پیگیری بین‌دستگاهی انجام شود، گفت: البته این نگاه هنگامی به معنای واقعی خود تحقق خواهد یافت که نتیجه آن پیشرفت کشور و کسب رضایت تولیدکنندگان و صنعتگران و به دنبال آن عموم مردم باشد.

گفتنی است؛ طی این مراسم «محمدرضا علمدار یزدی» رئیس سازمان صمت استان یزد پس از هفت سال تصدی این دستگاه تودیع و «محمد کاظم صادقیان» که پیش از این مسوولیت مدیر کلی دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری یزد را در کارنامه داشت به عنوان رئیس و سکاندار جدید این سازمان معرفی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - یزد

عناوین برگزیده