تاریخ: ۲۰ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۰۷
بازدید: ۲۸۱
کد خبر: ۲۸۷۵۶۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

چهارمین همایش بزرگ سالانه فولادسازان کشور با حمایت فولاد خراسان آغاز به کار کرد

‌می‌متالز - چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با حمایت قطب‌های اصلی تولید فولاد کشور، از جمله شرکت مجتمع فولاد خراسان آغاز به کار کرد.

به گزارش می‌متالز، در این رویداد سالانه که با ابتکار انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران از صبح سه‌شنبه، ٢٠ دی‌ماه ١۴٠١ در سالن همایش‌های هتل المپیک تهران آغاز به کار کرده، تولیدکنندگان فولاد، متخصصان و فناوران صنعت فولاد و نیز سازندگان داخلی قطعات و تجهیزات خطوط تولید فولاد ایران به گفتگو و تبادل اطلاعات پیرامون توانمندی‌های داخلی ساخت و تامین تجهیزات مورد نیاز صنعت فولاد کشور می‌پردازند.

ارتقای دانش فنی و برنامه‌ریزی برای تقویت توان ساخت داخل و ارایه تجربیات مشترک در زمینه تامین تجهیزات با تکیه بر توان داخلی از اهداف عمده برگزاری این رویداد سالانه است.

کسری غفوری، مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان به عنوان مدیر بزرگ‌ترین قطب صنعت فولاد شرق کشور و نیز نائب‌رییس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با بیان این که افزایش توان ساخت داخل در زنجیره‌ی تولید فولاد، از اهداف عمده برگزار کنندگان این همایش است، افزود: تبادل تفاهم‌نامه میان تولیدکنندگان و تامین کنندگان ایرانی، کاهش وابستگی در زمینه تجهیزات و ماشین‌آلات، تسهیل ارتباط حلقه‌های تامین و تولید از دستاورد‌های برگزاری منظم این جشنواره است.

گفتنی است در نمایشگاه جانبی این جشنواره، غرفه فولاد خراسان با هدف آشنایی متخصصان و تامین کنندگان با نیاز‌های تجهیزاتی این شرکت، در سال «ب» هتل المپیک به همت واحد روابط عمومی برپاست.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده