تاریخ: ۲۱ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۲۹
بازدید: ۲۲۰
کد خبر: ۲۸۷۷۹۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
حاجی بابایی:

آغاز به کار کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ از روز شنبه/ پیش بینی بررسی کلیات لایحه بودجه تا پایان هفته آینده

‌می‌متالز - رئیس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت:پیش بینی می‌شود کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ تا پایان هفته آینده کلیات بودجه ۱۴۰۲ را بررسی کند.

به گزارش می‌متالز، حمیدرضا حاجی بابایی، با اشاره به تشکیل کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ و سرنوشت برنامه هفتم توسعه اظهار کرد: دولت در تلاش هست تا بعد از لایحه بودجه سال آتی، لایحه برنامه هفتم توسعه را به مجلس تقدیم کند لذا سعی می‌کنیم ابتدا لایحه بودجه در مجلس مصوب شود و لایحه برنامه هفتم هم متعاقب آن مصوب شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: اگر در پایان بررسی بودجه ۱۴۰۲ احیانا مغایرت‌های وجود داشت، دولت می‌تواند یک لایحه‌ای را به سرعت به مجلس دهد تا ما آن لایحه را مطابق با برنامه هفتم، مصوب کنیم.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: تا زمانی که برنامه هفتم توسعه مصوب نشود، بودجه سال ۱۴۰۲ براساس حکم برنامه ششم توسعه خواهد بود.

وی در ادامه درباره زمان شروع به کار کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ از روز شنبه هفته آینده آغاز به کار خواهد کرد.

حاجی بابایی تاکید کرد: پیش بینی می‌شود کمیسیون تلفیق لایحه بودجه، تا پایان هفته آینده کلیات بودجه سال ۱۴۰۲ را مورد بررسی قرار دهد، همچنین تا پایان هفته آینده ما لایحه بودجه را به صحن علنی ارسال می‌کنیم تا آن‌ها هم بررسی کلیات لایحه بودجه را در یکشنبه هفته بعد از آن در دستور صحن علنی مجلس قرار دهند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده