تاریخ: ۲۷ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۴۷
بازدید: ۱۶۵
کد خبر: ۲۸۸۴۹۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

حضور فولاد هرمزگان در سومین نمایشگاه تخصصی محصولات دانش‌بنیان، فناور و اکوسیستم نوآوری استان هرمزگان

‌می‌متالز - شرکت فولاد هرمزگان در سومین نمایشگاه تخصصی محصولات دانش‌بنیان، فناور و اکوسیستم نوآوری استان هرمزگان که با مشارکت بنگاه‌های بزرگ اقتصادی استان در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی بندرعباس آغاز به کار کرد، به صورت فعال حضور دارد.

به گزارش می‌متالز، این شرکت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بنگاه‌های تولیدی در استان هرمزگان که محصولات دانش‌بنیان و فناور تولید می‌کند و با شرکت‌های دانش‌بنیان ارتباط تنگاتنگی دارد، در سالی که از سوی مقام معظم رهبری «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده است، فعالیت‌های دانش‌بنیان خود را به ویژه در زمینه بومی‌سازی و تکنولوژی گسترش داده است. فولاد هرمزگان در سومین نمایشگاه تخصصی محصولات دانش‌بنیان، فناور و اکوسیستم بندرعباس برای معرفی فعالیت‌ها و توانمندی‌های خود در این زمینه‌ها و همچنین نیاز‌های فناورانه خود به صورت فعالی حضور یافته است.

در افتتاحیه این نمایشگاه، خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان، عادل شهرزاد سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان و تنی چند از مسوولان استانی در غرفه فولاد هرمزگان حضور یافتند و از نزدیک با فعالیت‌های این شرکت در زمینه‌های دانش‌بنیان و بومی‌سازی آشنا شدند.

شایان ذکر است که سومین نمایشگاه تخصصی محصولات دانش‌بنیان، فناور و اکوسیستم نوآوری استان هرمزگان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی بندرعباس از ۲۴ تا ۲۸ دی ماه برگزار می‌شود.

عناوین برگزیده