تاریخ: ۲۸ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۳۷
بازدید: ۱۷۴
کد خبر: ۲۸۸۶۲۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان:

به دنبال ثبت رکورد در تولید فولاد هستیم

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: با تمانی سختی‌ها مانند قطعی برق و کاهش گاز، پنج رکورد افزایش تولید را در سالجاری ثبت کردیم.

به گزارش می متالز، عطاالله معروفخانی صبح امروز (۲۸ دی ماه) در آئین آغاز به کار نخستین دوره مسابقات آمادگی‌جسمانی آقایان ایمیدرو و شرکت های تابعه، افزود: مفتخریم میزبان این مسابقات هستیم و امیدواریم شاهد برگزاری مسابقاتی نزدیک و با رعایت اخلاق پهلوانی باشیم.

وی با بیان این اینکه در مدت حضورم در هرمزگان تنها خونگرمی و مهمان نوازی از مردم دیار آفتاب مشاهده کردم، اظهار کرد: فولاد هرمزگان با تلاش مدیران، کارکنان، مهندسین و کارگران زحمتکش، در تمامی حوزه ها می درخشد و با تمانی سختی ها مانند قطعی برق و کاهش گاز، پنج رکورد افزایش تولید را در سالجاری ثبت کردیم.

معروفخانی خاطرنشان کرد: در حوزه ورزش چنان خوب درخشیدیم که پس از پیروزی انقلاب توانستیم برای نخستین بار در مسابقات کارگری فوتبال ساحلی جهان مقام نخست را کسب کنیم و سبب اهتزاز پرچم مقدس کشورمان در میادین بین المللی باشیم.

وی ادامه داد: در مسابقات قهرمانی کشوری و استانی بارها نام فولاد هرمزگان به اهتزاز در آمده که نشان دهنده پتانسیل بالای جوانان هرمزگانی است و باید در این زمینه از حمایت های فولاد مبارکه اصفهان تقدیر کنیم که شرایط را برای این پشتیبانی ها فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان عنوان کرد: امیدوارم با برنامه ریزی هایی که در حوزه ورزش وجود دارد بتوانیم در آینده درخشش بیشتری داشته باشیم و از اداره کل ورزش و جوانان درخواست داریم، ورزشگاه خلیج فارس را به فولاد هرمزگان واگذار کند تا شاهد تحولی مناسب در امر توسعه زیرساخت های ورزشی هرمزگان باشیم و نشان دهیم جوانان هرمزگان از چه پتانسیلی برخوردارند و شایسته بهترین ها هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده