تاریخ: ۲۸ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۰۳
بازدید: ۱۸۲
کد خبر: ۲۸۸۸۵۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازدید دانشجویان از دو واحد صنعتی در استان هرمزگان در هجدهمین دوره طرح ملی «ایران، مرز پرگهر»

‌می‌متالز - دانشجویان دانشگاه‌های استان هرمزگان در قالب هجدهمین دوره طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» از دو شرکت پروفیل آلومینیوم هرمزگان و شرکت بسته‌بندی تغذیه سازان بکر طراوت در این استان بازدید کردند.

به گزارش می‌متالز، صادق یوسفی یگانه مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی شعبه هرمزگان، ضمن اعلام این خبر گفت: هجدهمین دوره طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» که با حمایت و نظارت مرکز گردشگری علمی-فرهنگی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی برگزار می‌شود، با حضور ۴۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان هرمزگان با بازدید از شرکت پروفیل آلومینیوم هرمزگان و شرکت بسته‌بندی تغذیه‌سازان بکر طراوت برگزار شد.

وی افزود: در بازدید از شرکت پروفیل آلومینیوم هرمزگان دانشجویان با شرایط تولید درب و پنجره و نصب شیشه‌های دو جداره بر روی آن‌ها آشنا شدند. همچنین دانشجویان از نحوه بسته‌بندی ادویه‌جات و قند و شکر شرکت بسته‌بندی تغذیه‌سازان بکر طراوت بازدید کردند.

لازم به ذکر است شرکت پروفیل آلومینیوم هرمزگان با استفاده از علم روز دنیا در زمینه تولید درب و پنجره و نمای آلومینیومی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶شروع نموده است. اکنون شرکت پروفیل آلومینیوم هرمزگان با تولید مقاطع آلومینیوم با انواع رنگ‌های پودری الکترواستاتیک سازنده درب و پنجره اختصاصی، ترمال بریک، upvc و تولید شیشه‌های دوجداره و سه جداره صنعتی با دستگاه تمام اتوماتیک آماده ارائه خدمات می‌باشد.
همچنین شرکت بسته‌بندی تغذیه‌سازان بکر طراوت در زمینه تولید قند حبه، بسته‌بندی حبوبات و غلات و برنج، قند و شکر، خشکبار، انواع چاشنی و ادویه، قهوه و فرآورده بر پایه قهوه، محصولات غذایی آردی، سویا و سبزیجات و صیفی جات خشک فعالیت می‌کند.

منبع: سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی

عناوین برگزیده