تاریخ: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۲۸
بازدید: ۲۶۳
کد خبر: ۲۹۰۱۶۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر بازاریابی و فروش:

مشتری‌مداری اصل اول موفقیت شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر

مشتری‌مداری اصل اول موفقیت شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر
‌می‌متالز - مدیر بازاریابی و فروش شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر با بیان اینکه در دنیای کسب و کار هرگز نباید مقوله رضایت مشتری را نادیده گرفت:گفت رضایت مشتری از جمله عوامل مؤثر در موفقیت یا شکست هر کسب و کاری، است چرا که اگر به رضایت مشتریان خود اهمیتی ندهیم نباید انتظار داشت که آن‌ها به محصولات ما توجه و علاقه نشان دهند.

به گزارش می‌متالز، قاسم حاج ابراهیمی با بیان اینکه اعتقاد مدیران ارشد شرکت توسعه آهن و فولاد این است که سود در واقع جایزه تشویقی برای حمایت از مشتریان است: گفت مشتریان ما سازمان‌های تولید کننده اند، لذا مهمترین فاکتور‌های مورد نظر مشتری ما عوامل تأثیرگذار بر پایداری تولید کیفیت و هزینه تمام شده محصول نهایی آن شرکت می‌باشد؛ لذا عواملی همچون تأمین، پایدار حداقل فاکتور‌های شمیایی و فیزیکی آهن اسفنجی به عنوان ماده، اولیه قیمت و همچنین زمان تحویل آن مهمترین شاخص‌هایی است که برای اغلب مشتریان ما و در نتیجه برای ما اهمیت دارند و نقاط تمرکز ما جهت بهبود می‌باشند.

او ادامه داد: شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر برای دستیابی به اهداف والای خود در کسب و کار، سعی نموده است که رضایت مشتریان را در بالاترین سطوح کسب نموده و برای رسیدن به چنین، مقصودی، بهترین رویکرد آن است که فرهنگ مشتری مداری را اشاعه داده و بر اساس آن رفتار کنیم

دکتر حاج ابراهیمی با تأکید به اینکه همکاران من در مدیریت بازاریابی و فروش به سخنان مشتریان خود گوش دهند و در طول تعاملات معمول بازخورد مشتریان را جویا می‌شوند اذعان داشت شرکت توسعه همواره وضعیت کسب و کار مشتریان خود را پایش نموده و نیاز آنان را بررسی میکند و همچنین جهت مدیریت بهینه رضایت مشتریان خود نسبت به رتبه بندی مشتریان بر اساس مدل RSVP نموده و بر این اساس ارزش پیشنهادی متناسب هر رده را به ایشان ارائه میدهد.

راه اندازی پورتال مشتریان و گسترش ارتباط با مشتریان از طریق سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان CRM نظر سنجی به صورت داینامیک و بر روی هر خرید مشتری ایجاد بانک اطلاعاتی، بازار مشتریان و رقبا و قیمت‌های جهانی، تدوین گزارش‌های تحلیل، بازار، تهیه گزارش‌های هفتگی بررسی بازار‌های جهانی جمع آوری اطلاعات بازار به خصوص بازار‌های جهانی برای کشف الگو‌های رفتاری قیمت‌ها و ارتباط آن‌ها با آهن اسفنجی از سایر اقدامات صورت پذیرفته و در حال انجام می‌باشد.

وی افزود: این شرکت نسبت به استقراراستاندارد ISO۱۰۰۰۴ جهت سنجش رضایت مشتریان و همچنین استاندارد ISO۱۰۰۰۲ جهت مدیریت شکایات اقدام نموده است و موفق به اخذ گواهینامه گردیده است.

منبع: چیلان

عناوین برگزیده