تاریخ: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۲۳
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۲۹۰۲۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

انتقاد عباسپور از تعلل بانک‌ها در ارائه وام ازدواج به جوانان

‌می‌متالز - سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس خواستار اجرای مصوبه مجلس در خصوص ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان و به ویژه ارائه وام ازدواج به جوانان شد.

به گزارش می‌متالز، روح الله عباسپور در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: اهانت به قرآن، اهانت به کل بشریت و انسانیت است. چرا که قرآن نوید رستگاری به بشریت و دستور مبارزه با استکبار را می‌دهد. به همین دلیل با قرآن کریم مخالفند. غربی‌ها کور خوانده اند خدا اراده کرده که قرآن کریم را حفظ کند و لذا تمام کسانی که به قرآن کریم اهانت می‌کنند را محکوم می‌کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: افرادی که سپاه پاسداران را ترویست خوانده اند خود سمبل و حامی تروریسم هستند و داعش به عنوان سمبل تروریسم زاییده خود آنهاست. سپاه در قلب ماست چرا که همیشه به کمک مظلومان و مسلمانان شتابیده، لذا استکبار تحمل آن را ندارد.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از رئیس جمهور و وزیر امور اقتصادی انتظار می‌رود نسبت به اجرای مصوبه مجلس در حوزه حمایت از تولید اقدام کنند. مجلس پرداخت وام ازدواج را با هدف تسهیل ازدواج جوانان تصویب کرده است، اما بانک‌ها همکاری لازم را در این خصوص ندارند و همچنان در ارایه تسهیلات کوتاهی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده