تاریخ: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۰۹
بازدید: ۱۰۱
کد خبر: ۲۹۰۴۱۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
همزمان با چهل و چهارمین بهار انقلاب انجام می‌شود؛

بهره‌برداری از ۲۸ طرح صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۶ هزار میلیارد ریال در استان سمنان

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان سمنان از افتتاح ۲۸ پروژه صنعتی و معدنی این استان با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۶ هزار میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش می‌متالز، «یادگار احمدی» در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، با اعلام این خبر اظهار کرد: این ۲۸ طرح صنعتی و معدنی همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر با حضور مسئولان استانی در سطح استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به میزان اشتغال و سرمایه‌گذاری انجام شده در این واحدها، اضافه کرد: برای افتتاح این پروژه‌ها بیش از ۱۶ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده که با بهره‌برداری از این واحد‌ها برای حدود ۱۲۲۰ نفر شغل مستقیم ایجاد می‌شود.

مدیرکل صمت استان سمنان تصریح کرد: طرح‌های قابل افتتاح در زمینه‌های مختلف تولید محصولات شیمیایی و پلاستیکی، انواع لامپ و محصولات الکتریکی، آسانسور، لوازم خانگی و آشپزخانه، دارو‌های انسانی، صنایع معدنی و تولید مس کاتد، کنسانتره مس و سرب و گرانول، صنایع سلولزی، فعالیت‌های بسته بندی، لوازم التحریر و ... هستند که به چرخه تولید استان ملحق می‌شوند.

احمدی همچنین گفت: این پروژه‌های صنعتی و معدنی مستقر در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، مهدیشهر و سرخه بوده که همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده