تاریخ: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۲۶
بازدید: ۱۱۳
کد خبر: ۲۹۰۶۹۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
از سوی معاونت کسب‌و‌کار اتاق تهران برگزار شد

تقدیر از اعضای کارگروه انتخاب صادرکنندگان نمونه استان تهران

‌می‌متالز - در نشستی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، از اعضای کارگروه ماده ۴ آئین‌نامه تشویق صادرکنندگان نمونه سال ۱۴۰۰ استان تهران که از سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف درگیر انجام این مسوولیت بودند، تقدیر به عمل آمد.

به گزارش می‌متالز، از اعضای کارگروه بررسی پرونده‌های فعالیت صادرکنندگان برای انتخاب صادرکنندگان نمونه استان تهران، که چندی قبل برگزار شد، توسط اتاق تهران تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، در این مراسم که از سوی معاونت کسب‌و‌کار اتاق تهران و با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان تهران در کارگروه انتخاب و معرفی صادرکنندگان نمونه استان تهران در سال ۱۴۰۰ برگزار شد، هومن حاجی‌پور ابتدا گزارشی از برپایی این مراسم که دی ماه امسال برگزار شد ارائه داد و این نشست را سرآغاز توجه جدی به برپایی مراسم انتخاب صادرکنندگان نمونه تهران در سال آینده عنوان و آمادگی اتاق تهران برای تبادل‌نظر و هم‌فکری با دستگاه‌های اجرایی و تشکیل نشست‌های دوره‌ای این کارگروه را اعلام کرد.

معاون کسب‌و‌کار اتاق تهران از جمله رویکرد‌های کارگروه برای دوره‌های آتی انتخاب و معرفی صادرکنندگان نمونه استان تهران را آسیب‌شناسی مشکلات و موانع پیش‌روی صادرکنندگان و نیز ارتقای سطح مشارکت بنگاه‌ها عنوان کرد.

در ادامه این مراسم اعضای کارگروه ماده ۴ آئین‌نامه تشویق صادرکنندگان نمونه سال ۱۴۰۰ استان تهران نظرات و دیدگاه‌های خود را پیرامون ارتقای کارکرد‌های این کارگروه در تعیین و انتخاب صادرکنندگان نمونه را مطرح کردند و سپس از سوی معاون کسب‌و‌کار اتاق تهران با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های آن‌ها تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از اعضای کارگروه انتخاب صادرکنندگان نمونه استان تهران

منبع: خبرگزاری اتاق صنایع،معادن و کشاورزی تهران

عناوین برگزیده