تاریخ: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۳۸
بازدید: ۱۱۳
کد خبر: ۲۹۰۷۹۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مشارکت صنایع در ساخت ۶۰۰ واحد مسکن ملی در «راور»

‌می‌متالز - نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: با مشارکت فولاد راور و شرکت‌های گل‌گهر و چادر ملو ۶۰۰ واحد مسکن ملی در راور احداث می‌شود.

به گزارش می‌متالز، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری شهرستان راور، دهه فجر امسال را دارای اهمیت ویژه خواند و با تاکید بر اینکه باید این روز‌ها را پرشور جشن بگیریم و با یک انگیزه قوی وارد شویم، اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن هم خیلی مهم است، برای همه ما یک تکلیف الهی‌ست که به‌صورت پرشور در این مراسم شرکت کنیم.

محمدمهدی زاهدی اضافه کرد: دشمن در چند ماه گذشته با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی اغتشاشاتی سامان داد و ضربه‌های روحی و مادی به ملت ما وارد کرد، اما مردم علی‌رغم مشکلات اقتصادی زیادی که داشتند، محکم و استوار مقابل آن‌ها ایستادند و اجازه ندادند به کشور آن‌ها و نظام مقدس جمهوری اسلامی لطمه‌ای وارد شود، اکنون نیز باید همه مردم بپاخیزند و شگفتی خلق کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از استمهال وام‌های کشاورزی سخن به میان آورد و عنوان کرد: طی گفتگو با مدیر بانک کشاورزی مقرر شد بخشی از وام‌های راوری‌ها که از سال ۹۹ بوده استمهال شود.

زاهدی از موافقت مدیران فولاد راور با طرح مشارکتی ساخت مسکن با مسؤولان این شهرستان خبر داد و گفت: البته آن‌ها خواستند در نرخ‌گذاری زمین رعایت حال منطقه محروم را داشته باشند.

زاهدی خاطرنشان کرد: ۶۰۰ واحد مسکونی ساخته می‌شود و بخشی به‌دلیل قیمت زمین در اختیار راه و شهرسازی قرار می‌گیرد و بقیه برای فولاد است، با این اتفاق، تحول بزرگی در راور رخ می‌دهد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شرکت‌های گل‌گهر و چادر ملو که سرمایه‌گذاران راور هستند نیز موافقت کردند انتقال برق از زرند به راور با پول آن‌ها صورت بگیرد که انجام شده، این طرح نیز مشارکتی است و جوابگوی صنایع آینده راور نیز هست.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده