تاریخ: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۴۱
بازدید: ۱۲۰
کد خبر: ۲۹۱۹۸۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
عباسی مطرح کرد؛

مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه برای افزایش منابع تامین قیر رایگان؛ مصوبه‌ای در مسیر ارتقا رفاه مردم

‌می‌متالز - عضو کمیسیون انرژی مجلس، مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ مبنی بر افزایش منابع تامین قیر رایگان را مصوبه‌ای در راستای افزایش رفاه مردم دانست.

به گزارشش می‌متالز، فریدون عباسی دوانی درباره مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ مبنی بر افزایش منابع تامین قیر رایگان برای دستگاه‌های اجرایی، گفت: در راستای افزایش رفاه مردم در جای جای کشور باید آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها را افزایش داد، به همین دلیل شهر‌ها و روستا به قیر که ماده اصلی آسفالت است نیاز دارند به همین دلیل مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه مبنی بر افزایش منابع تامین قیر رایگان برای دستگاه‌های اجرایی مصوبه قابل تامل و به جایی است.

نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در سال ۱۴۰۲ نمایندگان مجلس در کمیسیون انرژی، عمران و برنامه بودجه نیز اعتباری بالغ بر ۲۵ هزار میلیارد تومان براساس توافقی که میان وزارت نفت، دولت و مجلس اتفاق افتاده برای تامین قیر مصوب کردند که در کمیسیون تلفیق نیز این موضوع پیگیری و به تصویب رسید البته این کار ارزشمند در جهت عدالت اجتماعی است چراکه این اقدام برای آسفالت راه‌های روستایی، جاده ها، نوسازی مدارس و ... صورت می‌گیرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رشد اقتصادی و اشتغال در گروی توجه به پروژه‌های عمرانی است، افزود: افزایش ۲۶ درصدی اعتبارات عمرانی در لایحه بودجه ۱۴۰۲ نشان دهنده اهتمام دولت در ساخت و تکمیل پروژه‌های عمرانی دارد؛ بنابراین گزارش، تمامی مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ برای نهایی شدن ابتدا باید در صحن علنی مجلس به تصویب نمایندگان برسند و سپس ازسوی شورای نگهبان تایید شوند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده