تاریخ: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۱۴
بازدید: ۸۷
کد خبر: ۲۹۲۹۲۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با حضور معاون وزیر صمت انجام شد؛

تجلیل از شرکت‌های سرآمد ایرانی در بیستمین همایش ملّی تعالی سازمانی

‌می‌متالز - با حضور معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، از شرکت‌های سرامد ایرانی در بیستمین همایش ملّی تعالی سازمانی تجلیل به‌عمل آمد.

به گزارش می‌متالز، با حضور «علی نبوی» معاون وزیر صمت و معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و جمعی از مدیران ارشد و فرهیختگان کشور، بیستمین همایش ملّی تعالی سازمانی برگزار و در این برنامه از شرکت‌های سرامد ایرانی تجلیل به‌عمل آمد.

دراین مراسم، «میرسامان پیشوایی» رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران در این همایش که با محوریت تعالی سازمانی و تحول دیجیتال بود، مهمترین موانع بهره‌وری در کشور را به‌صرفه نبودن و ضعف در اجرای قوانین توصیف کرد.

همچنین «ابوالفضل کیانی بختیاری» مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی هم در این همایش با اشاره به تاثیر گذاری تحولات دیجیتال در تعالی سازمانی خاطرنشان کرد: ۳ مولفه تکنولوژی و فناوری، داشتن نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان و پذیرش روابط که مقوله فرهنگی است، از مولفه‌های حرکت به سوی تحول دیجیتال در عرصه کشور است.

در این دوره از جایزه ملی تعالی سازمانی از مجموع ۵۵ سازمان واجد شرایط ارزیابی ۲ سازمان موفق به دریافت تندیس طلایی، ۱۷ سازمان موفق به تندیس بلورین و ۱۳ سازمان موفق به دریافت تقدیرنامه و ۹ سازمان موفق به دریافت تهعد به تعالی شدند.

شرکت‌های حاضر در فرآیند جایزه امسال در حوزه‌های معدنی و فولادی، خودروسازی، حمل و نقل ریلی، بازرگانی و سرمایه‌گذاری، بیمه، فناوری اطلاعات، خدمات مهندسی، نفت و گاز و پتروشیمی، شهرداری و… فعالیت دارند.

این همایش هرسال با هدف ایجاد فضای رقابتی جهت تعالی سازمانی و تشویق سازمان‌ها برای ایجاد عملیات خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و نواحی قابل بهبود و ایجاد فضای لازم برای تبادل تجربیات موفق برگزار می‌شود.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده