تاریخ: ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۰:۲۹
بازدید: ۱۱۲
کد خبر: ۲۹۳۴۵۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

تصمیم مدیران وزارتخانه نباید پشت در‌های بسته گرفته شود/ میزان فروش فولاد آذربایجان ۱.۳ برابر فولاد مبارکه

‌می‌متالز - رئیس انجمن فولاد آذربایجان گفت: تصمیمات مدیران وزارتخانه نباید درپشت در‌های بسته گرفته شود و تشکل‌ها می‌توانند در این تصمیم‌گیری‌ها و بخشنامه‌ها به دولت برای بهبود فضای کسب و کار کمک کنند.

به گزارش می‌متالز، نوید نواده اباذر صبح امروز در نشست هم‌اندیشی بررسی چالش‌های حوزه فولاد که با حضور معاون امور معادن و فرآوری مواد وزارت صمت و اعضای هیات رئیسه جدید انجمن فولاد استان برگزار شد، اظهار کرد:شرکت‌های تولید کننده فولاد در آذربایجان توانستند در سال گذشته بیش از ۲۵۰ همت فروش داشته باشند که این مبلغ بیش از ۱/۳ برابر فروش مجموعه شرکت‌های فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین مجموعه فولادی خاورمیانه است.

رئیس هیات مدیره انجمن فولاد آذربایجان گفت: انجمن فولاد آذربایجان متشکل از شرکت‌های صد درصد خصوصی است که توانمندی بالایی در حوزه تولید و فروش دارند.

وی افزود: تصمیمات مدیران وزارتخانه نباید درپشت در‌های بسته گرفته شود و تشکل‌ها می‌توانند در این تصمیم‌گیری‌ها و بخشنامه‌ها به دولت برای بهبود فضای کسب و کار کمک کنند.

رئیس انجمن فولاد آذربایجان با اشاره به صحبت‌های اخیر مقام معظم رهبری در خصوص توان فولادی کشور و همچنین نیاز مبرم مملکت به تقویت بخش خصوصی گفت: آذربایجان قدرت بخش خصوصی فولادی کشور است و نیاز است که دولت برای رفع موانع تولید و صادرات و تامین مواد اولیه واحد‌های فولادی آذربایجان نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده