تاریخ: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۵۳
بازدید: ۱۸۸
کد خبر: ۲۹۳۵۰۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

دلار از مرز ۵۵ هزار تومان هم گذشت / رکورد‌های جدید انواع سکه و طلا!

‌می‌متالز - قیمت دلار از مرز ۵۵ هزار تومان هم گذشت تا سکه طرح جدید و قدیم هم رکورد‌های تازه ۳۱.۶ و ۳۰ میلیون تومانی را ثبت کنند!

به گزارش می‌متالز، التهاب و هیجان همه بازار‌ها و افکار عمومی از وضعیت اقتصاد و تورم و گرانی‌ها همچنان ادامه دارد و با وجود همه وعده‌ها و برنامه‌ها و جلسات و ... بازار‌های ارز و طلا در حال ثبت رکورد‌های جدید هستند.

براساس این گزارش، قیمت هر دلار در حالی امروز از مرز ۵۵ هزار تومان گذشت و به ۵۵ هزار و ۲۳۰ تومان رسید که قیمت سکه و طلا هم به تبعیت از متغیر و اهرم سنتی و مهم در ارقام جدیدی معامله شد و طی آن هم قیمت سکه طرح جدید و قدیم با گرانی ۸۰۰ هزار تومانی و ۱.۴ میلیونی به ۳۱.۶ و ۳۰ میلیون تومان رسیدند.

قیمت سکه نیم و ربع سکه هم با افزایش ۵۵۰ و ۳۵۰ هزار تومان دیگر، ۱۶.۶ و ۱۱.۳ میلیون تومان معامله شدند ارزش هر سکه یک گرمی نیز با ۵۰۰ هزار تومانی رشد ۶ میلیون شد. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم افزایش ۱۹۴ هزار تومان دیگر از ۲.۶ میلیون تومان هم عبور کرد.

هر مثقال طلا هم بالغ بر ۱۱.۵ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد و بهای هر انس طلا در بازار‌های جهانی نیز با کاهش اندک به ۱۸۱۱ دلار اعلام شد.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده