تاریخ: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۴۰
بازدید: ۱۶۹
کد خبر: ۲۹۳۸۱۹
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

انتخاب شرکت پشم شیشه ایران به عنوان صادرکننده نمونه استان فارس

‌می‌متالز - در بیست و ششمین مراسم روز ملی صادرات از شرکت پشم شیشه ایران به عنوان صادرکننده نمونه استان فارس تقدیر به عمل آمد.

به گزارش می‌متالز، در بیست و ششمین مراسم روز ملی صادرات با حضور استاندار فارس، محمد هادی ایمانیه و مدیران استانی در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ در ساختمان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن با حضور تشکل‌های بخش خصوصی، صادرکنندگان و فعالان اقتصادی در چهار بخش صادرکننده نمونه ملی، صادرکننده افتخار آفرین، صادرکنندگان نمونه استانی و صادرکننده شایسته تقدیر برگزار گردید که در این مراسم از شرکت پشم شیشه ایران به عنوان صادرکننده نمونه استان با اهدای تندیس تقدیر شد.

محصول پشم شیشه یکی از پرکاربردترین محصولات در عایق کاری سقف سوله‌ها، کانال‌های تاسیساتی، لوله‌های انتقال آب سرد و گرم، صنعت ساختمان و همچنین در صنایعی نظیر نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاه‌ها محسوب می‌شود. هم اکنون محصول پشم شیشه به کشور‌های جمهوری آذربایجان، قزاقستان، قرقیزستان، گرجستان، ترکمنستان، عراق و کویت صادر می‌شود که هدف و استراتژی شرکت حضور مستمر در بازار‌های بین المللی از جمله کشور‌های اورآسیا است. شرکت پشم شیشه ایران د ر سال گذشته و سال جاری، علی رغم چالش‌های اقتصاد‌ی در کشور، توانست در حوزه تولید، فروش داخلی و صادرات، رکورد‌های خوبی بر جای گذارد.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

عناوین برگزیده